DubleTruble Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hei har en VW Transporter som innimellom lager en rar suse lyd, lyden kommer ikke under kjøring, den kommer helt random. Da jeg skulle dra på jobb for noen dager siden var lyden der, når jeg hadde kjør ditt jeg skulle var lyden borte. Så den kommer uten at nøkkelen står i og bilen er helt skrudd av og ingen rører den. Syns dette er veldig rart og håper noen har vært borti dette før eller har hørt om det som kan forklare meg hva det er og kanskje hvordan jeg kan få det til å stoppe. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Dette hadde jeg også på motorsykkelen min. Det viste seg å være vakum i tanken som utlignet seg. Kanskje det er noe lignende hos deg? For min del suste det i ca 20sec når det først suste...du kan jo forsøke å skru av tanklokket så snart det begynner å suse? Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Takk for svar skal prøve det neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå