Eriksendrul Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Når man bestiller fra internet så står det ofte Adress City State Adress skjønner jeg jo men er alltid litt usikker på hva jeg skal putte inn i City og state, Litt usikker på hva som er hva. Noen som vet ? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 state er fylke city bruker jeg bare å sette stedet man bor. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Så altså State:Akershus City: Skedsmo ( eller skal jeg bruke stedsnavn i skedsmo som for eks Lillestrøm? ) Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg tar ofte nærmeste by under City, posten finner som regel frem uansett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Kjør dobbelt opp med kommunenavn. County/state/province = Oslo (for min del) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg gjør slik: Adress: Veinavn husnummer City: Det som står etter postnummeret ditt på brev du får i posten State: Fylket du bor i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå