DJ_Dark Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Blir nok litt for tøft ja. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Tja det er jo mulig Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Meget skuffende at det ble en slik slutt på Giroen. Jeg forstår hvorfor, men det ødelegger mye moro når de kutter ut to av de mest spennende etappene. Nibali er uansett en meget verdig vinner, og dette betyr vel uansett bare at han ikke vinner med mer. Uran er min store overraskelse i år, jeg tippet han som en topp 10 (som hjelper for Wiggins), men en 2. plass er ekstremt godt gjort med tanke på at han ikke ble satset på. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Imponerende av Cavendish! Nibali skal ikke sykle touren i år så det er greit Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Ja, da er det vel 2 GT'er Sky har tapt fordi de satset på feil hest og nektet å se det alle andre så Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Bare å gratulerer Nibali med seieren, må innrømme at det var synd at både Hesjedal og Wiggo måtte bryte, de kommer vel sterkere tilbake til Touren da regner jeg med. En vi må se opp for årene framover er Carlos Betancur, 5.plass og litt over 7min bak i tillegg vinner av ungdomstrøya. Fra før av har han 3.plass ifra La Flech wallone, 4.plass i fra Liege-bastogne-liege tidligere i år. 23 år er gutten, vær klar over det Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Ja, da er det vel 2 GT'er Sky har tapt fordi de satset på feil hest og nektet å se det alle andre så Tenker du da på Froome eller Uran x2? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Vueltaen med Froome og (muligens) Giroen med Uran. Nå var Nibali meget sterk, men man vet aldri. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Ja, vi får vel se hvordan Froome takler Touren Uran tror jeg må til et annet lag for å få rollen som skikkelig kaptein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå