Gå til innhold

Giro d'Italia 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eurosport har tydeligvis tenkt å sende hele Giro'n på Eurosport 2, dvs at jeg ikke får sett det. Skuffende, har ikke sett en etappe enda :(

Mener kommentatoren sa at Giro-en sendes på Eurosport (1) i helgene, mens resten sendes på Eurosport 2. Eurosportplayer er en mulighet for å se etappene i ukedagene.

Lenke til kommentar

Eurosport har tydeligvis tenkt å sende hele Giro'n på Eurosport 2, dvs at jeg ikke får sett det. Skuffende, har ikke sett en etappe enda :(

Billig trøst men jeg tror di sender en reprise ganske seint om kvelden på den vanlige kanalen.

Ser også ut som at Hesjedal ikke klarer gjenta sist års bragd :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser jo det nå at Wiggins kan slite i Touren også hvis denne formen ikke forbedres.

Jeg håper Edvald får den rollen Cav hadde i fjor, men han er nok for lojal til å gå for etappeseier hele tiden. Gjør meg ikke noen ting om han sitter foran og maler på som han gjorde i fjor heller.

Lenke til kommentar

Er vel bare uhell som kan ta fra Nibali Giro seieren slik jeg ser det, men Evans, Uran og Scarponi skiller det ikke alt for mye, vil tro det blir kamp om 2.plassen og :) Og ikke minst kampen om den hvite trøyen som Patrick123 nevnte for flere dager siden :)

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...