hfthomas Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Hahaha. Jeg får ta en "obvious" tipping av etappen i morgen og tipper at Sky vinner. Eller så legger de seg litt bak for å ikke få tak i trøya for fort. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Veldig bra at Wiggins ikke tok rosa i dag. Kunne fort bli sånn. Men, laget har den allikevel og må jobbe for den. Bare at Wiggins kan ha et litt slappere forhold til den første uka Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Eurosport har tydeligvis tenkt å sende hele Giro'n på Eurosport 2, dvs at jeg ikke får sett det. Skuffende, har ikke sett en etappe enda Endret 10. mai 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Kjipt det da. Wiggins har vært veldig uheldig i dag. Så får se hvor langt bak han kommer til slutt Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Eurosport har tydeligvis tenkt å sende hele Giro'n på Eurosport 2, dvs at jeg ikke får sett det. Skuffende, har ikke sett en etappe enda Mener kommentatoren sa at Giro-en sendes på Eurosport (1) i helgene, mens resten sendes på Eurosport 2. Eurosportplayer er en mulighet for å se etappene i ukedagene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Ehm... Reidar Borgersen er... øh... helt... ubrukelig... mm... som .. som... som... kommen.... ehh... kommenator. Har mannen aldri... ehh.. vært...ehh... på... mmm... TV? Han... han kan... jo ikke sna...snakke, for ...mmm....helvete. 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Haha, dama mi sa det og. Slitsom å høre på. Bedre enn mange andre kommentatorer på Eurosport btw. Var jo en som må ha vært høy for noen mnd siden Endret 11. mai 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Eurosport har tydeligvis tenkt å sende hele Giro'n på Eurosport 2, dvs at jeg ikke får sett det. Skuffende, har ikke sett en etappe enda Billig trøst men jeg tror di sender en reprise ganske seint om kvelden på den vanlige kanalen. Ser også ut som at Hesjedal ikke klarer gjenta sist års bragd 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Ikke bra for Wiggins det her. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 det ser veldig dårlig ut! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Nei, det er nesten så jeg syns de burde kjøre for Uran resten av Giroen. Så kan Wiggins få prioritet i Touren Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Nei, det er nesten så jeg syns de burde kjøre for Uran resten av Giroen. Så kan Wiggins få prioritet i Touren Froome er lederen i Touren. Det er kun Wiggins som ikke godtar det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Ser jo det nå at Wiggins kan slite i Touren også hvis denne formen ikke forbedres. Jeg håper Edvald får den rollen Cav hadde i fjor, men han er nok for lojal til å gå for etappeseier hele tiden. Gjør meg ikke noen ting om han sitter foran og maler på som han gjorde i fjor heller. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Froome er lederen i Touren. Det er kun Wiggins som ikke godtar det. Hah! det hadde jeg ikke fått med meg jaja... skitt au wiggo Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2013 Billig trøst men jeg tror di sender en reprise ganske seint om kvelden på den vanlige kanalen. Hey, takk for tipset. Da er det bare å gjøre seg klar kveldsammendraget da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2013 @giroditaliaDue to the bad conditions of the weather, we won't face the Sestriere today. More news to come about the new stage route #giro Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Kampen om den hvite trøyen er jo mye mer spennende enn den om den rosa Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Er vel bare uhell som kan ta fra Nibali Giro seieren slik jeg ser det, men Evans, Uran og Scarponi skiller det ikke alt for mye, vil tro det blir kamp om 2.plassen og Og ikke minst kampen om den hvite trøyen som Patrick123 nevnte for flere dager siden Endret 23. mai 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Det er nok det. Skal Nibali sykkle Touren i år? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Vet ikke, har ikke hørt noe. Men hadde vært moro å se han der, selv om det kanskje blir tøft etter Giro'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå