Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Nå er det igjen klart for årets første Grand Tour, Giroen. Årets utgave, den 96. i rekken vil starte i Napoli 4. mai og ende i Brescia, den 26. mai. Favoritter: Bradley Wiggins (Team Sky): Briten er blant de største favorittene til å ta Giroen i år etter hans sammenlagtseier i Tour de France året før. Hans beste plasseringen i dette rittet er en 40. plass noe han nok ønsker å forbedre. Vincenzo Nibali (Astana): Hjemmenasjonens største håp og muligens den største trusselen for Wiggins. I Giroe har han fra før klart to plasser på podiet, men aldri vunnet. Den eneste GT-seieren i hans karriere kom i 2010 da han vant Vuelta a Espana Ryder Hesjedal (Garmin): Fjorårets vinner er tilbake i Italia for å forsvare sin tittel som han vant bare 16 sekunder foran Rodriguez. Hesjedal kan få en tyngre ferd mot den rosa trøyen i år ettersom konkurransen er sterkere enn den var i 2012. Samuel Sanchez (Euskatel) Michele Scarponi (Lampre) Cadel Evans (BMC) Domenico Pozzovivo (AG2R) Spurtere: Mark Cavendish (OPQS) Matthew Goss (Orica-GreenEDGE) Elia Viviani (Cannondale) John Degenkolb (Argos-Shimano) Nacer Bouhanni (FDJ) Endret 3. mai 2013 av Patrick123 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Hvilke nordmenn er med? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Ingen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Hva faen. Skikkelig nedtur. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Er jo seff litt kjipt, men blir moro fordet Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Er vel ikke så farlig? Jeg syns fokuset på nordmenn i sykkelforumet her er litt for stort, det er jo nesten kun aktivitet når Thor, Lars Petter, Edvald eller Kristoff er med. Sykling er gøy okke som! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Det er jo litt det med patriotisme. Ville ikke vært like stor interesse for ski om det ikke var noen nordmenn som hevder seg. Sånn er det med alt. Når media skriver om det, blir det poppis. Jeg husker jeg lagde en tråd om spania rundt i 07 ellerno. Ikke ett eneste svar. Sånn sett har jo interessen tatt seg opp bra. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Norsk media tror jo bare at det er ett sykkelritt i året og... Adeccofotball får jo mer PR enn sykkel i Norge. Endret 3. mai 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 SYnd at TV2 ikke sender Giroen, men det er vel kanskje litt mye å forvente. De har jo allerede en veldig bra dekning og sykling er jo tross alt ikke sååå stort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Noen andre steder en Eurosport det blir sendt? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Tv2 merket vel at interessen ikke var så stor, samtidig som at ikke folk ser på når det ikke er nordmenn med. Er nok såvidt jeg vet bare Eurosport som sender av de vanlige kanalene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Ok. Tror nok det har noe med tiden av året det er og. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Tipper Cav i dag jeg da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Usj. Der gikk mange ned. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Tipper Cav i dag jeg da. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Håhå. Cavendish er vill som alltid. Helt utrolig at han fikk til det der. Lave odds da Endret 4. mai 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 ja det ser ut som spurten er på plass Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 "Fuck this...! Is this live???" haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå