xtyfoonx Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg har akkurat kjøpt meg en pc. Jeg har en 2tb harrddisk og en 128 gb ssd. Jeg lagrer vist allt jeg laster ned på ssd . Hvordan gjør jeg slik at jeg lagrer det på harddisken? Lenke til kommentar
eXo1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Laster ned fra hvor? Det er jo vanlig at man får opp spørsmål om hvor man vil lagre ting når man trykker på last ned, velg 2tb disk da Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Når du laster ned noe kommer det opp et vindu som spør hvor du skal lagre filen. Sett inn adressen til den andre harddisken. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Google chrome -> instillinger -> Vis avanserte innstillinger -> velg HDDen. Lagringsplass* Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det er en innstilling slik som andrull sier. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Google chrome -> instillinger -> Vis avanserte innstillinger -> velg HDDen. Lagringsplass* takk. men jeg finner ikke hvor det står at jeg kan velge HDD en . Jeg har windows 8 btw hvis det har noe å si? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er det ingen Datamaskin/min datamaskin i listen da? Har nesten aldri prøvd windows 8, og er ikke sikker på hva det heter der men tipper det. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Er det ingen Datamaskin/min datamaskin i listen da? Har nesten aldri prøvd windows 8, og er ikke sikker på hva det heter der men tipper det. jeg går på datamaskin. det eneste som kommer opp er ssden Lenke til kommentar
eXo1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Sikker på at du har koblet hdd skikkelig til da? Kommer den opp når du leter etter en på "vanlig" måte? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Sikker på at du har koblet hdd skikkelig til da? Kommer den opp når du leter etter en på "vanlig" måte? vanlig måte er å gå på min datamaskin? jeg kunne forrestren velge om jeg skulle lagre windows på ssd eller hhden jeg valgte ssd der tenkte det var lurt. kan sikkkert sjekke om den er koblet skikkelig. men syntes det er litt merkeleig hvis jeg ble spuret om det tidligere. Endret 3. mai 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
eXo1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det var lurt, da går oppstart mye raskere. Programmer og spill er og lurt å lagre på SSD, så lenge du ikke går tom for plass selvfølgelig. Men vist du ikke klarer å se hdd på min datamaskin er den sikkert ikke formatert Lenke til kommentar
eXo1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Control Panel\All Control Panel Items\Administrative Tools-> diskmanagement Så se om du har unallocated space Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Det var lurt, da går oppstart mye raskere. Programmer og spill er og lurt å lagre på SSD, så lenge du ikke går tom for plass selvfølgelig. Men vist du ikke klarer å se hdd på min datamaskin er den sikkert ikke formatert hvorfro er det bra og laste spill på ssden? får jeg bedre ytelse da? foreksempel hvis jeg laster ned lol der får jeg høyere fps? Endret 9. mai 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 hvorfro er det bra og laste spill på ssden? får jeg bedre ytelse da? foreksempel hvis jeg laster ned lol der får jeg høyere fps? Nei men du kan skryte over at du loader fortere enn konkurrentene... Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 http://m.youtube.com/#/watch?feature=g-high-u&v=qMo8krAJd5Q Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 http://m.youtube.com...u&v=qMo8krAJd5Q bør jeg ha hdd som følrste da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå