rvenes Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hai. Har ein Targa 19" CRT skjerm her. Når vga kabelen er ute, sender den No inputsignal eller.no i den duren på skjermen, så bilderøyret virker. Kobler eg i vga kabelen, kjem dei klikke lydene som skal komme når den skifter oppløysing, også blir det svart som (vinter)natta! Har åpna den og sett litt inni der, men fant ikkje noke spess. I og med at bilderøyret er i orden, og at den viser bilde på skjermen når vga kabelen ikkje er i så må det da vere ein bagatell feil vel? Noken som har erfaring? (jada, eg veit og passe meg for høgspenten...) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har du satt en oppløsning som er høyere enn skjermen takler? Får du bilde i BIOS når du booter? I så fall booter du i Safe mode og forandrer oppløsning. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 800*600 85 Hz, og det skal 19" takle sjølv om den er av ein eldre årgang. Har ikkje testa i bios nei, men den skal jo klare det. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Prøv skjermen på en annen pc hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 ja, det er ein anna pc dette. Er ikkje min skjerm. PC'n virker, bruker dual ut på skjermkortet mitt for og teste... og dualut virker pga testa det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå