Populært innlegg Frekvens Skrevet 3. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Relativt nytt, men jeg måtte få det med: TS kommer med et noenlunde spesielt spørsmål: Sender dette spørsmålet her fra en venninde som har flyttet inn i en leilighet som det er bredbånd fra Loqal i. Hun flyttet dit i desember og oppdaget at internetten fremdeles virket etter forrige leietaker. Jeg har stusset lenge på at hastigheten var så treg, men har ikke tenkt så mye over dette. Vi kan ikke ta kontakt med Loqal, da hun sikkert må bynne å betale om dem finner ut av det Uansett jeg sjekket netthastigheten hennes sist jeg var der og følgende resultat kom opp: Nedlasting: 1.03 Opplasting: 22.47 Så her er det noe som er riv ruskende galt.. Er det noen måte å finne ut av dette og bytte om noe slik at nedlastingen blir 22 Mb istedet for 1Mb? Litt irritabelt dette da, og ja, jeg har testet dette på forskjellige dager og tidspunkt, så dette stemmer.. Og da får han jo selvfølgelig et spesielt svar: Kanskje kabelmodemet står opp ned? Prøv å snu det. Endret 3. mai 2013 av Frekvens 14 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Snur hun kabelmodemet opp ned vil alle elektronene falle ut! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 å herregud gi den fyren en internett-medalje for han vant nettopp internett. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå