Mufix Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hei, Jeg er på utkikk etter ett (lite) kamera som kan fungerer like bra til fotografering som til å fange det levende bilde (video). Har to speilreflekser i hus; Canon 30D og 5D Mark II, og ett kompaktkamera; Olympus XZ-1. Speilrefleksene er jo gode til å ta bilder. 5D kan brukes til å filme, men kanskje ikke så kjekk å ta med seg på en liten tur med storfamiien eller for å fange skihoppene i påsken. Kompaktkameraet er veldig bra på bilder, men elendig til å filme med. Finnes det ett alternativ som gir meg mulighet til å enkelt ta med meg ett kamera på tur for å kunne ta bilder og filme uten at jeg må ha med en av hver i sekken? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Sony RX100 er ganske greit til begge deler, etter det jeg har hørt. Ville tatt en titt på den. Lenke til kommentar
Mufix Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Sony RX100 er ganske greit til begge deler, etter det jeg har hørt. Ville tatt en titt på den. Jeg satt akkurat å leste en test av dette, men det sto lite om selve video-delen på kameraet.. Lenke til kommentar
Mufix Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Har funnet to tester som gir Sony Rx100 topp-karakter.. Bør man ta det som ett hint? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 RX100 er lite i størrelse og topp til både bilde og film. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå