Gå til innhold

Mobil til max 3500 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort: Begge mobilene du nevner er bra, selv om jeg personlig ikke er fan av Samsung. LG Optimus G er vel også et år nyere med kraftigere maskinvare og gjorde det godt i testen til Amobil nylig.

For at vi skal kunne anbefale en mobil til deg, må du komme med litt mer info. Hva er viktig for deg? Kamera, musikk, stor skjerm, operativsystem, etc. Anbefaler deg å lese gjennom den øverste posten i denne kategorien: Om posting i denne underkategorien. Du må gjerne kopiere spørsmålene inn i din egen tråd og svare på dem her. Det har jeg sett flere gjøre. Overskriften din kan også forbedres.

Når dette er på plass, blir det mye enklere å anbefale en mobil til deg :)

Lenke til kommentar

(Nesten) Alle nye Android-mobiler vil dekke ditt behov.

Hvis du surfer mye via mobilnettet og er i et område med 4G OG har en operatør som støtter 4G på mobiltelefon, så er LG Optimus G et godt alternativ. SGS3 finnes også med 4G. Flere slike mobiler diskuteres i denne tråden: 4G Android mobil og operatør.

Andre kandidater kan være Sony Xperia V, HTC One X (meget fornøyd med min!), LG Optimus 4X HD.

Lenke til kommentar

LG fikk et dårlig rykte med 2X. Jeg har fulgt litt med i tråden til 4X-eierne her på forumet, og de fleste er fornøyd med at det har kommet en rekke oppdateringer til den siden lanseringen i fjor. At LG produserer nåværende Nexus-modell ser ut til å ha gitt dem en "boost". Optimus G (og storebror G Pro) gjør det godt i tester i hvert fall. Men jeg har ingen erfaring med LG selv.

Når det gjelder WP8, er det begrenset med modeller. Nokia er den som gjør det best og som også har flest modeller. Jeg har selv vurdert en Lumia 620 for å teste WP8, pga. Nokias eksklusive apper. Lefdal hadde på søndag Lumia 820 til 2000kr (normaltpris = 3000kr) og ble da veldig fristet...

14. mai skal Nokia mest sannsynlig vise fram (flere?) ny/oppgradert modell.

Lenke til kommentar

De jeg kjenner som har gått til innkjøp av en WP8-telefon angrer og prøver å bli kvitt de uten tusenlapper i tap - og til og med det virker vanskelig. Grensesnitt og specs er sikkert bra, men det er etter ryktene ikke så moro lenger med en telefon hvor app-markedet består av ca. 7 apper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...