Jostein K. Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 halla yo! Har kjørt SL 5x5 og min egen slags variant av det en stund, men føler ikke jeg har så bra fremgang som jeg gjerne skulle hatt. Er på jakt etter et bedre program, for det jeg driver med nå er nokså tilfeldig. Tenkte å kjøre en fire dagers split, men kan trenge litt hjelp. Jeg ser at de fleste 4-day splits kjører: Biceps + rygg Bryst + triceps Skuldre + legger Diverse lår Dette virker for så vidt fornuftig for meg. Det jeg da tenkte å kjøre var dette. Dag 1: (Knebøy, rygg + biceps + mage) [Knebøy], [pull-ups, vid nedtrekk, one arm dumbbell row], [biceps curl, hammer curl] + [mage] Dag 2: (Skuldre + legger + mage) [Manual skulderpress, manual lat raise, dumbbell shrug], [calf press, stående dumbbell calf raise] + [mage] Dag 3: Pause Dag 4: (Knebøy, bryst + triceps + mage) [Knebøy], [manualbenk (flat + incline), chest flies], [dips, overhead triceps, one arm cable extension] + [mage] Dag 5: Pause Dag 6: (Diverse lår) [Knebøy, kettlebell front squat, leg extension, lying leg curls, beinpress] Dag 7: Pause Hvordan ser dette ut? Noen øvelser som burde byttes ut? Noen dager som bør bytte plass (får jeg idéell pause med dette oppsettet)? For mange øvelser? Annet? Ser også at de fleste programmene kun kjører mage en gang i uken, hvorfor det? Hadde vært fint med tilbakemelding! Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du trener mage og knebøy tre ganger i uka? Tør jeg spørre hva hensikten bak dette er? Knebøy går ikke kun på rygg, det går mer på lår og glutes fyi. Hva er målene med treninga? Hva spiser du? Noen spesiell grunn til at du ikke har markløft i programmet? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du trener mage og knebøy tre ganger i uka? Tør jeg spørre hva hensikten bak dette er? Knebøy tre ganger i uka er ingen problem. Det er en del av SL5x5. Til TS: varianter av et så vellaget program? Hvorfor det? Spiser du nok og riktig, så gir SL5x5 veldig god fremgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå