Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Husvert bulka bildøra mi!


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har en Golf 2, 90 modell, jada gammel, men bare gått ca 150K km. Lite rust siden bilen har gått alle sine år i Nord Norge.

 

Fikk nettopp melding av husverten her at de hadde klart å bulke døra mi med deres bildør pga vinden. Var ute å sjekket nå og er ikke ille, men det er en tydelig innover bulk i døra mi.

 

Han sa eg måtte bare se og si hvor mye det kostet å fikse. Eg aner jo ikke, men kan eg bare ta den med til nærmeste verksted å få de til å gi ett overslag eller skulle eg gått til ett karosseriverksted? Og er det i det hele tatt noe å gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriv skademelding (viktig!!), så tar du bilen til VW og får skaden taksert også gir du prisen til husvert så får h*n velge hva som skal gjøres, cash i hånden eller ta det på forsikring.

 

Dette er det det jeg ville gjort mot en fremmed iallefall, da får du mest penger. Tar du bilen til en annen lakkerer, så vil du nok få en lavere pris og dermed sitte igjen med litt sev, evt får fikset noe annet med det samme. MEN er du go-kompis med personen, så ville jeg vært litt mer åpen i forhold til om du skal ordne skaden eller ikke.

Lenke til kommentar

Når husverten er såpass ærlig at vedkommende sier fra og viser at haun har ærlige hensikter synes jeg man skal være så snill som mulig uten at man selv taper penger.

 

Hvis vedkommende hadde holdt kjeft derimot, da hadde det vært å kjøre på for å få ut mest mulig penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...