MosRew Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 120/144Hz Skjerm. Hvilken er den beste pr i dag? Er på utkikk etter en slik skjerm. Jeg er usikker på om jeg skal gå for Benq eller Asus. Er det flere produsenter som lager disse skjermene? Lager Benq gode skjermer? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 BenQ XL2411T anbefales:) hadde du vært her på 1mai- så låg den på tilbud hos komplett for 1999 kr den kjører 120 og 144hz- alt etter hva du stiller den inn på Lenke til kommentar
warioman Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 120/144Hz Skjerm. Hvilken er den beste pr i dag? Er på utkikk etter en slik skjerm. Jeg er usikker på om jeg skal gå for Benq eller Asus. Er det flere produsenter som lager disse skjermene? Lager Benq gode skjermer? Har samme skjermen som han over her skrev om. Den er perfekt for gamingbruk(etter min mening) og den er billigere enn asus sin skjerm, så i din situasjon ville jeg definitivt gått for xl2411T Vel å merke så vil DVI gå ut av produksjon på skjermkort om noen år, så det kan bli et problem(da denne skjermen kun har HDMI og DVI utgang). Men jeg mener man får tak i HDMI kabler som støtter opp til 240hz i bildefrekvens, så jeg tror ikke det kommer til å bli et så stort problem. Jeg tok sjansen å kjøpte xl2411T, og jeg har ikke angret et sekund på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå