sevs Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hei Er det mulig å bytte ut radiatoren til Corsair h100i uten å bytte slanger? (Til f.eks. en trippel 140mm) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hvordan skal du da klare å fylle den med vann og lufte den? På den annen side, Corsair må jo ha klart å fylle den på ett vis de også, umulig kan det jo ikke være. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Vet ikke, hhvis jeg legger på et reservoir da? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Vet ikke, hhvis jeg legger på et reservoir da? Det skal nok gå fint om du legger til ett reservoir eller fillport. Endret 3. mai 2013 av Minhund Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Ok, takker Er det bare å skru opp et par slangeklemmer, eller må jeg klippe slangen, tror du? Lenke til kommentar
Doktor_Roberts Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har sett det blitt gjort med vanlig H100 før, så det burde gå. Regner med at om man gjør det må man sikkert klippe slangene og sette på nye. Da får du jo også velge hvilken lengde du vil ha og om du vil ha en gjennomsiktig slange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå