DJ_Dark Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Zucca-saken: http://hockeynytt.no/h/zucca-blir-unibets-nye-frontfigur/ Norsk Tipping visste det, og stilte seg positivt til at de spurte først og at det ikke var noen problemer. I tillegg går mye av pengene i Unibet-avtalen til et fond som skal hjelpe til med breddehockey. Her at Norsk Tipping virkelig gått på en stygg smell. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 NT har dritet seg ut loddrett på alle mulige måter. Gjeng med amatører, spesielt han kødden som ble intervjuet av Nettavisen i går. Leser at Tollefsen kan bli utestengt igjen for køllebruk. Herlighet, har han null kontroll på kølla? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Veldig god kamp mellom Russland og Finland so langt. Og kordan får eg tak i Max HD? Har rikspakken, men kan ikkje finne kanalen (har søkt etter den) Endret 10. mai 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Veldig spennende kamp, ett under for Finnland at ikke Russland har puttet enda! Det er ikke alle distributører som har den i grunnpakkene. Vet bare om Get som har det så langt. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Nydelig spel av Finland, det her er uten tvil den beste kampen so langt i VM. Endret 10. mai 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 For en goal og for ett trykk Finnland har hatt mot det Russiske målet! Heftig! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Det der blir nok matchstraff for Kovalchuck.. Men det har vore horribel dømming i kampen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Skal de legge listen slik som de gjør mot Ole Kristian Tollefsen så blir det vel ett par kamper det der? Men det gjør de nok ikke. OKT blir straffet alt for hardt. Er nok kun fordi han er den han er. Men veldig svak dømming på slutten der, de turte ikke ta for noen ting... Ellers er jeg mektig imponert over Finnland! Men nå må jeg pakke, om ca 12 timer sitter jeg i bilen til Stockholm for å se de siste tre kampene til Norge i gruppespillet Endret 10. mai 2013 av PatSharpX 3 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Kovalchuck fekk ikkje matchstraff.. Fint å sjå at nasjonane er likestilt i VM. 2 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det var strengt.. Ser ikkje heilt kordan det der er matchstraff på Martinsen. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg tenkte vel første egentlig bare "Å nei, ikke enda en sak for disiplinærnemda...". Jeg synes nemlig det lignet på de andre situasjonene som har gitt karantene... Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Såg to-tre lignande situasjonar i Finland-Russland kampen, som blei enten to min. utvisning eller ingenting. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Kjipt for Haugen at det ikkje blei SO i dag. Endret 11. mai 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Noen som vet om jeg får sett livestream av kampene? VGTV viser bare studio og ikke selve kampen. Bryr meg ikke om det er norsk eller engelsk. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Eg trur TV-Norge streamer kampane. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Forferdeleg start, spelar som eit juniorlag i dag og. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Og då var VM over for Norge. Det er greit å ikkje nå kvartfinalen, men spelet til Norge har vore svakt offansivt og for mange store tabber av forsvar/målvakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå