Latias Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 http://touch.vg.no/article.php?artid=10116267 Det jeg lurer på er hva faen som skjer med Norge. Latterlig at de kan holde på sånn. Håper Zucca fortsetter avtalen med Unibet, får da være grenser for dumhet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Herregud. Who the fuck cares? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det der er toppen av idioti. Håper Zucca slutter på landslaget, for han fortjener bedre enn det der. Latterlig oppførsel av forbundet. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Swiiiden forsetter.. Bra forsvarsspel av Hvitrussland Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Zucca sier det som om jeg skulle ha sagt det sjøl.. http://www.nrk.no/sport/zucca-raser-mot-forbundet-1.11015853 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Sverige har skuffet, slet seg til seier mot Hviterussland nå. Kunne fort gått begge veier! Atm ser det ut som om Sveits er det sterkeste laget i gruppen, hadde ikke trodd dette før VM Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 HVA FAEN I HELVETE ER DET DE GJØR MED NASJONALSANGENE?! Så inni helvete grusomt det der var...! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det der er ALDRI en utvisning. Ikke bombe at de største lagene får fordeler, også i VM. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det tok ikke lang tid. 1-0 til Canada. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Vi surrer så jævlig med pucken til tider! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Klasseforskjell på kontroll med kølla ja. 2-0 nå, dette kan bli stygt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Huff, ikke akkurat den starten jeg hadde håpet. Canada er langt bedre enn oss på alle plan. De forchecker helt på vår banehalvdel og er oppe i mann med en eneste gang de mister pucken. Gutta har ikke sjans! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Bedre hittil i andre, men fortsatt ett par juniorfeil. Blant annet på målet deres. Flott at vi har fått en goal også! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Regner med gutta klarer fint å nullstille seg foran kampen mot Sverige i morgen. Der bør det se bedre ut. Retter vi opp feilene fra kampen i dag skal Sverige få litt av en jobb med å slå oss. Litt kjipt jeg ikke får sett denne kampen. Men siden speakeren på Ullevaal er rimelig hockey interessert selv så regner jeg med at han oppdatere oss Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Kjipt med tap i dag, men det var forventet - får bare håper de klarer å komme sterkt tilbake i morgen igjen, en seier mot sverige hadde smakt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 http://www.nettavisen.no/sport/vinter/article3622191.ece Der gikk grensen for meg. Norsk Tipping får ikke et rødt øre fra meg fremover... Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Jeg tenkte akkurat det samme. Utrolig dårlig holdninger fra Norsk Tipping. De stiller seg ikke akkurat i et bedre lys... Arroganse til helvete. Endret 8. mai 2013 av Unquale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå