Karbutar Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Dong energy... Fint produktnamn Takk og lov for at kampen er slutt, ganske dårleg kamp i dag og. Håpar Tollefsen er klar til neste kamp. Endret 5. mai 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Disse kampene blir litt for spennende for meg. Gikk glipp av det 3 målet for jeg turte ikke se på rundt da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Denne seieren smakte godt, ekstra deilig at det er danskene som fikk svi. Lovende start på mesterskapet! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Denne ble jo veldig spennende, men deilig seier! Kun tre lag med fullpott etter to kamper, USA, Russland og Norge. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Utrolig imponert over Sveits, et lag jeg fikk god sans for i Mannheim. Jeg syntes vi har vunnet to kamper uten å imponere å kan nesten si ufortjente seire, spessielt i dag. Håper vi tar oss opp litt å tar en massiv skalp mot Canada. Hvis vi er så heldige å kommer oss til en Semi må jeg nesten hoppe i bilen! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Fra Norges Ishockeyforbund på facebook: Norge slo Danmark 3-2. Tollefsen pådro seg en strekk i ryggen, men er mest sannsynlig tilbake til kampen mot Canada på tirsdag. Håper virkelig han blir klar, en av norges viktigste spillere han OKT. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 ^ Det hjelper lite.... Faen! Tollefsen og Holtet utestengt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jaja. Hadde blitt tap uansett så det er egentlig like greit at de får litt hvile. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Hvis Sveits klarer å slå Canada bør vi også få det til Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Får nok se et helt annet Canada i morgen enn det vi så mo Sveits. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Får nok se et helt annet Canada i morgen enn det vi så mo Sveits. Ja, det tror nok jeg også. De er nok rimelig flaue etter det tapet mot Sveits. Tyskland - Slovakia nå, Tyskland leder 1-0 etter ca 7 min. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ser IIHF sin Power Ranking er oppdatert også. Alltid morsom lesning Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ser IIHF sin Power Ranking er oppdatert også. Alltid morsom lesning Haha, er det den offisielle rankingen? Skjer med kommentarene under hver nasjon? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Nei, ikke helt formell/offisiell Det er mer en formtabell kan du si. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Noen som har en stream på Sveits kampen? Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 http://atdee.net/62742/watch-switzerland-vs-czech-republic Sveits-kampen går vell på MAX også? Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Haha, er det den offisielle rankingen? Skjer med kommentarene under hver nasjon? Som nevnt av PatSharpX så er det bare en slags formtabell, ja. Jeg kan ikke komme på hvor mange ganger jeg har humret av vittige kommentarer der fra de tidligere mesterskapene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå