PatSharpX Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, det ble mer spennende enn det jeg hadde trodd/håpet. Bra første, svak andre og bittelitt bedre tredje. Må heve oss frem til neste kamp. Lars Haugen leverte heldigvis varene. Godt over 93% redningsprosent, det er bra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Viktig med seier i alle fall! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, det er jo poengene som teller. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Ny matchdag Tror Norge-Danmark kan bli en utrolig morsom og spennende kamp! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Sveits med nok ein seier, imponerande start. Det eine målet til Canada skulle nok ha vore annulert og. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Lurer litt på en ting: Hvorfor blir slossing akseptert i ishokey uten at noe skjer? Hadde de knuffet og sloss sånn i fotball, ville det jo blitt rødt kort garantert. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Tja.. hadde det ikke det tror jeg ishockey definitivt hadde blitt noe helt annet. Er vel ikke mange andre sporter som kan inneholde den farten og det fysiske som hockey har. Det går veldig fra liga til liga med tanke på hvor fysisk det er og spesielt da mer rettet mot "slåssingen". Noen ligaer "aksepterer" det i større grad enn andre. Det skal på en annen side sies at det er utrolig mange uskrevne regler i hockey som bygger på god sportsånd. Det er kanskje ikke synlig, men det er der Kun 10 min til kampstart nå! Endret 5. mai 2013 av Unquale Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Litt av eit slag i trynet for danskane.. Den var vel over tverrliggaren. Endret 5. mai 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Over tverrliggeren indeed. Skal være glad for at det målet ikke ble godkjent. Kunne gitt danskene en ekstra glød de ikke trenger Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Danske har 7 spillere i NHL sa de. Er de med her? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Trur det er 8 i NHL, 3 av dei er med i dag. Mikkel Bødker, Oliver Lauridsen og Philip Larsen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Får håpe vi greier å cruise i land dette da. Kan fint klare meg uten spenningen vi hadde i går. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Frykter mer og mer at dette kommer til å bli dansk seier... Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Ahh, jeg puster nå virkelig lettet ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå