PatSharpX Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Herlig av Basse! Klart best også. Bare fortsette dette spillet så blir det flere mål. Slovenia får jo ikke til noen ting. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Ettersom dette er min første hockey-kamp jeg ser, er det vanlig med utvisninger? Hvordan er det med mål? Blir det mye? Forøvrig spennende kamp Endret 4. mai 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ser det at Slovenia er bunnlaget i gruppa, rangert 10 plasser under Norge. Så her skal det vel være utklassing. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Ettersom dette er min første hockey-kamp jeg ser, er det vanlig med utvisninger? Hvordan er det med mål? Blir det mye? Forøvrig spennende kamp Det er ikke uvanlig med utvisninger. Som en ren gjett vil jeg kanskje tro ett snitt ligger på 5-6 utvisninger per lag per kamp kanskje. Det blir mer mål enn i fotball. Og kampene kan snu veldig fort. Endret 4. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Huff, sløvt bak... Unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg sliter med å se pucken… Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg sliter med å se pucken… Tsk, tsk, går det for fort? Kanskje lettere på MAX HD? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Norge falt veldig sammen, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Mistet mye av gløden, ja. Blir en tøff sisteperiode. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, sløvt spill i andre. Det kan ikke fortsette. Regner med Roy deler ut noen gloser i garderoben nå i pausen. Krysser fingrende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Dette er ikke bra. Godt vi har en rå keeper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Fin avslutning! Ble litt jevnere enn jeg hadde håpet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå