Leon Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei. jeg har planer om å skaffe meg en ekstra 80GB disk (har en fra før), men så synes jeg å huske at det var noe tull med over 137GB (ellerno) i winXP. lurte på om det er sånn i windows 2k, slik at jeg ikke kjøper katta i sekken har siste servicepack til 2k (sp3). takk for svar! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Det må i såfall vere pr disk. Dessuten legger du inn ein patch i registeret om du har 1 harddisk som er større enn 137 gb, så får du heile disken. Det fixen må du benytte om du har disker større enn 137 gb da. Det vil ikkje bli noke problem og sette 2 80 gb disker i ein pc. Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nei det er ikke noe problem å legge til en extra disk på 80gb. Problemet du tenker på gjelder hvis du kjøper en disk på over 137gb... Lenke til kommentar
Blue Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei! Hva med SP 4, hvor stor HD støtte er det der? Lenke til kommentar
peach Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Bare en liten ting.. Siste Service Pack til Windows 2000 er ikke 3, men 4.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå