balko Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har akkurat kjøpt meg en Acer 803 LMi. Den er meget stille, untagen når haddisken slår seg av og på, da kommer et lite "klikk". Problemet er at dette skjer ofte. Ca. 1 gang per 10 sekund. Har noen andre kjennskap til dette? Kan det være noe galt med drivere eller harddisk? Er det mulig å gjøre noe med det? Eller er det min maskin som er litt defekt? Takker for svar. Lenke til kommentar
amilost Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hallo, lurte på om du er fornøgd med din maskin ? Hva bruker du den til ? Jeg har veldig lyst å bytte min 660LMI mot en slik du har, skjønner ? Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har det på samme måte på min. Har ingen anelse hva det er. Legger ikke så mye merke til lyden. Har for det meste på musikk når jeg har på maskina. Ellers er lyden såpass lav at det ikke er til irritasjon. Ellers en helt topp maskin. Glimrende i spill, rask ellers, og stødig og lett, samt super batterikapasitet. Blir bare mer og mer glad i den Lenke til kommentar
NasX Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg fikk en 803LMi i forrige uke. Lyd fra harddisken er det fra denne maskinen også. DVD-rw driven min klarer ikke lese alle brente cd'er, og jeg får ikke brent på cd-rw. Kan være jeg må sende den inn til rekl. Er det noe drivere jeg kan oppdatere med? Både for spiller og kanskje andre aktuelle ting? Lenke til kommentar
balko Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Hallo, lurte på om du er fornøgd med din maskin ? Hva bruker du den til ? Jeg har veldig lyst å bytte min 660LMI mot en slik du har, skjønner ? Jeg bruker maskinen til skole, dvs. regneark (excel), Powerpoint, case oppgaver (word) og seff trådløs nettverk da Er jo digg å sitte på skolen å ha tilgang til internett overalt. Ellers redigerer jeg endel video, og da er det jo greit med dvd brenner. Spiller svært lite, siste spill jeg spilte var Mafia, og da spiller jeg på den stasjonære pc'en.. Er knall fornøyd med maskinen. Den har bent alt og lest alt jeg har prøvd hittil. Det er ikke mye støy fra den. Eneste er hvis jeg belaster cpu'n med noe rendring, da slår vifta seg på 1-2 sek av gangen. Og det er ikke ofte. Ellers hører du omtrent ikke vifta. Prosessoren er kjapp og det er ikke mye ventetid her nei! Her fyker det unna så det suser Tastaturet er utrolig genialt, og er noe av det beste jeg har skrevet på. Med en vinkel på 5 grader, så er meget behagelig. Hurtigtastene på tastaturet er også veldig kjekke å ha. Du har lyd og brightness og endel andre kjekke funksjoner ved bruk av Fn tast. Pekeplata er også god, med scroll funksjon på siden. Det er også en opp/ned og venstre/høyere "knapp" som er kjekk å bruke. Lyden er jo så som så, men plugger du til et par gode øreklokker, så blir det mer en bra nok. Eneste jeg savner er digital lyd utgang. Skjermen er lys og klar og sinnsykt behagelig å se på. Kan sitte lenge forran skjermen uten å bli sliten i øynene. Synsvinkelen kunne vært bedre, men funker helt greit for meg. Er vel ikke så mye lettere å få noe særlig bedre enne dette til laptopper enda. I forhold til en stasjonær lcd skjerm er det jo ikke helt det samme, men ikke langt unna. Genialt er det også med 4 usb 2.0 utganger, da har du litt å koble dersom det skulle være nødvendig. Kjøpte maskinen på www.pchandel.no og er meget godt fornøyd med servicen der. De svarte kjapt på tlf og på mail. Maskinen fikk jeg tilsendt i en solid innpakning, og det fulgte med masse programmer og veiledninger. Fra jeg betalte fakturaen til jeg fikk maskinen tok det kun 3 dager. Det synes jeg er meget bra. Summa sumarum så er jeg særdeles godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå