Cuneax Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Disse 10 kabinettene er mest populære akkurat nå.Her er de heteste kabinettene Lenke til kommentar
Populært innlegg Arnstone Skrevet 3. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2013 "Her er de heteste kabinettene" - Dårlig ventilasjon? =] 18 Lenke til kommentar
romeo_clive Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har en Bitfenix Prodigy påjobben. Utmerket baninett, men "føttene" kunne godt vært i hardere materiale. Plass til disker over alt i kabinettet, den beste plassutnyttelsen jag har sett til nå. Anbefales på det beste. Lenke til kommentar
marbel Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Sjokkert at ikke Switch 810 er på lista.. Eller Phantom 630/820. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 "Her er de heteste kabinettene" - Dårlig ventilasjon? =] *Humre* Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Bitfenix prodigy - solid byggkvalitet, waddafugByggekvaliteten og kun støtte for bittesmå strømforsyninger gjorde at dette måtte ut raskere enn det kom inn hos meg! Jeg leste tydeligvis ikke de rette testene før jeg kjøpte det. Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det biligste kabinettet her er ATX, og koster 400. Hvis noen er ute etter mATX på budsjett kan jeg anbefale Fractal Design Core 1000. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Corsair og Fractal som har åpnet pengeboka for å få litt reklame? Og på toppen av det, så glemmer du 350D:p Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Fatter ikke at Corsair Obsidian Series 650D er mer ettertraktet enn 600T. 600T er mye penere i min mening. Lenke til kommentar
maxvons Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hvor er Cooler Master 690 II Advanced? Neida, men er et bra kabinett Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hater disse prisguide-artiklene, sier meg ingen ting. Konsentrer dere om artige tester, overklokking og hardwaretesting, føler at hardware.no blir mer og mer klikk og prisguidereklame relatert. 2 Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hva er egentlig vitsen med disse listene? Bare fordi et produkt er klikket inn på flere ganger enn et annet behøver ikke bety noe som helst. Hva skal jeg lære av dette? Hvilken nytte håper artikkelforfatter at disse tallene skal gjøre? Er det slik at når en produsent har fått flest klikk så betaler de hw.no for å lage en slik artikkel? Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Listene er grei for dem som ikke har peiling på, i dette tilfellet, kabinetter, og kanskje har lyst på en rask innføring i hvilke produkter man bør vurdere. Ser ikke helt hvorfor man klager over en artikkel bare fordi man ikke ser nytten i den for seg selv 3 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Eneste jeg ikke liker med R4, er at vibrasjonene til snurredisken jeg har inni her, (1stk) forplanter seg i hele kabinettet av og til.. Nå er den riktignok montert nederst, da jeg har tatt ut det uttakbare hardiskracket, for bedre luftflyt.. Og det at det er god plass til kabler bak hovedkortbrettet er tull. Jeg sleit med å få igjen døra første gang jeg prøvde.. (og jeg er mer eller mindre ryddoman når det kommer til innsia av kabinettet.) Jeg har foresten gjort det mer støyfritt ved å bytte ut alle medfølgende vifter med Artic Cooling PWM vifter, som styres via programvaren designet til hovedkortet jeg bruker. Stiller seg etter CPU temp. Mulig noe av støyen kommer fra filserveren, som står rett under R4`en. Men gummiføttene på R4, burde vel ta seg av vibrasjoner som kommer nedenfra..? (CM stacker med 8 disker) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hvor er Cooler Master 690 II Advanced? Neida, men er et bra kabinett Gammelt, og for få funksjoner, og ja jeg har hatt det selv 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Fractal Design Arc Midi R2 er et kjempeflott kabinett som så absolutt burde være her på listen. Spør du meg så er det Arc-serien som er verdt å se på fra Fractal Design. I tillegg blir jeg overrasket over at Corsair Carbide 500R (og 350R eller 400R) ikke er på listen. For noen år siden var det Antec som var det flotte, men de mistet gløden for lenge siden. Hadde de bare fortsatt slik som de gjorde med Six Hundred og Twelve Hundred så hadde de nok vært favoritter nå også. Six Hundred v3 er fortsatt et godt kabinett idag, men det mangler detaljer og funksjoner som nyere kabinetter har. Og resten av de nye kabinettene deres er stygge som fy. Endret 4. mai 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Er det noen ok, litt større, feks 4U rack-mount kabinetter på markedet? Litt stort så man slipper små bråkete vifter, og gjerne uten spesialPSU, redundant PSU osv. Dvs "ett vanlig kabinett"; men med rackmount. AtW Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Bra artikkel. Dette er sånt jeg kommer til HW for Kjøpte meg et Fractal Design Define R4 for en uke siden og er kjempefornøyd. Stille og kjølig med masse plass. Skjermkortet mitt kunne jeg plutselig overklokke nå siden luftstrømmen er umåtelig mye bedre enn mitt 10 år gamle Antec Sonata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå