Hoyda Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hei, har innstalert windows 8 Pro, men når maskinen starter opp kommer det ordinære skrivebordet opp. men så fort jeg klikker med musa kommer passord til en e-post som jeg ikke har passordet på. Kommer ikke videre uansett hva jeg gjør, det er ikke noe som kommer opp ved å klikke på høyre side av skjermen, ja andre steder også, er helt låst. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Om du har valgt å bruke en Microsoft konto har må du bruke passordet til den eposten du koblet opp mot Microsoft kontoen for å logge på. Om ikke måtte du ha laget en lokal konto uten passord. Tror du har mulighet til å endre dette i etterkant, men først må du ha passordet til den kontoen du har brukt for å komme inn på systemet. Lenke til kommentar
Hoyda Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Om du har valgt å bruke en Microsoft konto har må du bruke passordet til den eposten du koblet opp mot Microsoft kontoen for å logge på. Om ikke måtte du ha laget en lokal konto uten passord. Tror du har mulighet til å endre dette i etterkant, men først må du ha passordet til den kontoen du har brukt for å komme inn på systemet. Ja det var det da,dette passordet er borte og finner det ikke i noen notater.Kan en under oppstart gå inn i bios å gjøre noe her? Hoyda Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 reinstaller, eller kontakt microsoft support? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Tror ikke Microsoft support kan hjelpe deg ang passordet. Men er jo lov å prøve da... Lenke til kommentar
Hoyda Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Tror ikke Microsoft support kan hjelpe deg ang passordet. Men er jo lov å prøve da... Mulig diskskifte,har ny ssd,da blir det "rent" Hoydas Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Tror ikke Microsoft support kan hjelpe deg ang passordet. Men er jo lov å prøve da... De klarer det meste skal du nok tru, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå