Gå til innhold

Emulatorer til PS2

minno

Anbefalte innlegg

Jeg fant denne siden, og har testa noen emulatorer til PS2. Funker overraskende bra egentlig.

Man kan spille SNES, Spectrum, Sega Genesis, C64, Atari og lignende spill på PS2`en, noe jeg trodde var forbehold til X-Box eiere. Uten mye pes også. Trenger enten en modchip eller en bootsdisc.

Kanskje litt teit tråd dette, men jeg ville bare si at det finnes emulatorer til PS2 også. Nå må det bare komme GC og X-Box emulatorer, så er vi PS2 eiere likestilt med X-Box eiere innen denne sjangeren. ;)

EDIT: Leste litt i reglene, og fant ut at det ikke er lov å reklamere om emulatorer. Men siden tråden fremdeles er oppe, så lar jeg den stå. Lås i vei om den ikke er lovlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenk da!!!

Det går ikke an og lage emulator som skal emulere en like sterk maskin feks ps2 vs xbox eller omvendt ,gamcube også for den sags skyld fordi de 3 maskine er nesten like sterke,

Hvis man sameligner så kommer det ikke xbox emulator til pc før det er blitt lagd 3-3.5 giga(ok det er her nå) men såpass maskin kraft må det være for å emulere xbox spill på pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...