Joachim_F Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Den kreative utviklerkonkurransen Ludum Dare gir mange spennende nyheter. Les hele saken Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vet ikke om dere har nevnt det før, men jeg vil anbefale å ta en titt på Papers Please, det er riktignok en beta, men det gir deg en liten times underholdning og er ganske kult Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har nå brukt ørten timer i dag på OpenRA: http://www.desura.com/games/openra "Open-Source reimplementation of Westwood?s Command & Conquer: Red Alert game engine, updated to use the hardware acceleration of modern video cards using OpenGL and OpenAL for sound playback. It runs natively on Windows, Linux and Mac OS X. The game was designed with modifiability in mind, but is not identical to the original. Campaigns and mods made for the legacy game won't work out of the box." Noen bugs, noen missions og en del maps for multiplayer/skirmish. Det er godt nok til å få igjen den gamle følelsen med litt Alzheimer, spesielt med musikken til RA AI har en del å gå på, men tror ikke vi er så langt unna himmelriket. Den inneholder Red Alert, Dune2000 og C&C Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ukens gratisspill er velkommen, men for all del hold dere langt unna freemium modeller. Jeg er lei av å høre om disse spillene beskrevet som gratisversjoner 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Ukens gratisspill er velkommen, men for all del hold dere langt unna freemium modeller. Jeg er lei av å høre om disse spillene beskrevet som gratisversjoner Planen er å kun omtale spill som er helt og holdent gratis. Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Må si jeg fortsatt savner Ukens nettutgivelser. Denne er en grei etterfølger.. PS, ved neste oppdatering av Dwarf Fortress, vill den dukke opp i artikelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå