Gjest Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg blir oppgitt «Fordi man av erfaring vet at disse menneskene bryter den alminnelige ro og orden og samtidig er det bevist at mange bedriver kriminalitet» videre Han ser at formuleringen kan virke støtende. - «Vi kan sikkert diskutere formuleringen, som er litt klønete. Men vi ønsker å vise at vi har et lovverk som politiet kan bruke i dag, og her ønsker vi ikke å gå ut mot en gruppe. Jeg skal vurdere å legge inn svensker i tillegg» http://www.dagbladet.no/2013/05/03/nyheter/politikk/innenriks/frp/fremskrittspartiet/26976935/ Hva pokker?Jeg er faktisk interessert i å reise utenlands etter valget, spesielt til Sverige uten å bli assosiert med slikt tull. Dette må være årets største brøler fra FrP. Jeg er bare forbauset over at noen kan vurdere dette som god politikk å stemme inn bak roret. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Stusset på det samme selv. Om jeg ikke har forstått det helt feil tror jeg det de egentlig mener er at man har lovverk på plass til å stoppe kriminelle/mer belastede grupper, uavhengig av nasjonalitet eller etnisitet. Hvorfor de velger å uttrykke seg slik de gjør er ett mysterium. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Haha, hadde jo vært morsomt om franskmenn ble stanset, med tanke på den holdningen de har hatt til sine egne innvandrere den siste tiden 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 BRUK de lovene som allerede eksisterer! -Kast ut turister (tiggere) som ikke kan sørge for et økonomisk forsvarlig opphold. -Stans folk med lange kriminelle rulleblad på grensen og snu dem tilbake. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Snøen smelter, fuglene synger og FrP imploderer. Våren er her. Forresten, hvem i svarte tenker at "Oi, vi burde ikke hengt ut enkeltgrupper på den måten. Hva bør vi gjøre for å gjøre det bedre? Jo, vi legger til noen flere enkeltgrupper!" Vi kan sikkert diskutere formuleringen, som er litt klønete. Men vi ønsker å vise at vi har et lovverk som politiet kan bruke i dag, og her ønsker vi ikke å gå ut mot en gruppe. Jeg skal vurdere å legge inn svensker i tillegg, sier Sandberg Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Får meg til å tenke en analogi til det å mixe maling/lakk: heller man i en skvett for mye av en kulør, og prøver å kompensere med annen farge for å rette opp, for deretter å måtte brekke av med enda en farge, osv. så sitter man tilslutt med 10 liter ubrukelig suppe som hverken er fugl eller fisk Endret 3. mai 2013 av Mr.M Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hva sier den analogien din om lovlydig maling? Kan man tilsette så mye man vil av det? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hva sier den analogien din om lovlydig maling? Kan man tilsette så mye man vil av det? Ja, men man må tenke før man starter jobben, enten man er malermester eller kjøkkensjef som lager saus. Akkurat det virker å være sviktene i FrP ledelsen. Derfor så mye "søl" Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ja, men man må tenke før man starter jobben, enten man er malermester eller kjøkkensjef som lager saus. Akkurat det virker å være sviktene i FrP ledelsen. Derfor så mye "søl" Det er vell ikke det eneste eksempelet på at man tenkte at det sikkert ble kjempeflott om man blandet alt i ett spann uten å tenke så mye over konsekvensene eller spørre de som skulle spise/få huset malt... Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg blir oppgitt videre http://www.dagbladet...rtiet/26976935/ Hva pokker?Jeg er faktisk interessert i å reise utenlands etter valget, spesielt til Sverige uten å bli assosiert med slikt tull. Dette må være årets største brøler fra FrP. Jeg er bare forbauset over at noen kan vurdere dette som god politikk å stemme inn bak roret. Jeg håper - for hans egen skyld - at han var fyll da han kom med denne uttalelsen. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Stusset på det samme selv. Om jeg ikke har forstått det helt feil tror jeg det de egentlig mener er at man har lovverk på plass til å stoppe kriminelle/mer belastede grupper, uavhengig av nasjonalitet eller etnisitet. Hvorfor de velger å uttrykke seg slik de gjør er ett mysterium. Fordi de tror at det genererer flere potensielle velgere. neitakk, jeg tror jeg foretrekker heller en Bondevik II løsning før vi ender opp i krig med noen pga. slike idiot-uttalelser. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Som PeSa sier selv kunne han like gjerne skrevet svensker eller dansker for den saks skyld, eneste grunnen hvorfor han har lagt til bulgarere og franskmenn er for å få det mer spiselig. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Som PeSa sier selv kunne han like gjerne skrevet svensker eller dansker for den saks skyld, eneste grunnen hvorfor han har lagt til bulgarere og franskmenn er for å få det mer spiselig. En rasistisk uttalelser blir ikke mindre rasistisk kun fordi man legger en gruppe til. 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Når de først skal stoppe noen, hvorfor akkurat FRANSKMENN? Er jo ikke akkurat det første folkeslaget jeg forbinder med kriminalitet og tjuveri... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Som PeSa sier selv kunne han like gjerne skrevet svensker eller dansker for den saks skyld, eneste grunnen hvorfor han har lagt til bulgarere og franskmenn er for å få det mer spiselig. Føler han stort sett oppnår å gjøre det mer latterlig.... AtW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det er ikke en rasistisk uttalelse fordi han påpeker at vi allerede har et lovverk som kan brukes mot de som bryter norsk lov. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 På tide at noen stopper disse franskmenna,for de farer jo rundt og snakker uforståelig og lurer baguetten opp i intetanende norske kvinner,bare se på hva som skedde med Liv Grete Poire......' :nei: :nei: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 En rasistisk uttalelser blir ikke mindre rasistisk kun fordi man legger en gruppe til. Nå er vel ingen av disse noen raser, men nasjonaliteter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Merkelig hvordan folk tolker et utsagn på den verste mulige måten. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Føler han stort sett oppnår å gjøre det mer latterlig.... AtW Skal ikke si meg uenig der, men det jeg mener er at tiggerproblemene begynner å gå litt vel ut av kontroll. Derfor håper jeg på en tiggerbølge i sommer, så folk ser dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå