Gå til innhold

Frp vil stoppe franskmenn

Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Anbefalte innlegg

Jeg blir oppgitt

«Fordi man av erfaring vet at disse menneskene bryter den alminnelige ro og orden og samtidig er det bevist at mange bedriver kriminalitet»

videre

Han ser at formuleringen kan virke støtende.

- «Vi kan sikkert diskutere formuleringen, som er litt klønete. Men vi ønsker å vise at vi har et lovverk som politiet kan bruke i dag, og her ønsker vi ikke å gå ut mot en gruppe. Jeg skal vurdere å legge inn svensker i tillegg»

http://www.dagbladet.no/2013/05/03/nyheter/politikk/innenriks/frp/fremskrittspartiet/26976935/

Hva pokker?Jeg er faktisk interessert i å reise utenlands etter valget, spesielt til Sverige uten å bli assosiert med slikt tull. Dette må være årets største brøler fra FrP. Jeg er bare forbauset over at noen kan vurdere dette som god politikk å stemme inn bak roret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stusset på det samme selv. Om jeg ikke har forstått det helt feil tror jeg det de egentlig mener er at man har lovverk på plass til å stoppe kriminelle/mer belastede grupper, uavhengig av nasjonalitet eller etnisitet.

Hvorfor de velger å uttrykke seg slik de gjør er ett mysterium.

Lenke til kommentar

Snøen smelter, fuglene synger og FrP imploderer. Våren er her.

Forresten, hvem i svarte tenker at "Oi, vi burde ikke hengt ut enkeltgrupper på den måten. Hva bør vi gjøre for å gjøre det bedre? Jo, vi legger til noen flere enkeltgrupper!"

Vi kan sikkert diskutere formuleringen, som er litt klønete. Men vi ønsker å vise at vi har et lovverk som politiet kan bruke i dag, og her ønsker vi ikke å gå ut mot en gruppe. Jeg skal vurdere å legge inn svensker i tillegg, sier Sandberg

Lenke til kommentar

Får meg til å tenke en analogi til det å mixe maling/lakk:

heller man i en skvett for mye av en kulør, og prøver å kompensere med annen farge for å rette opp, for deretter å måtte brekke av med enda en farge, osv. så sitter man tilslutt med 10 liter ubrukelig suppe som hverken er fugl eller fisk

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Hva sier den analogien din om lovlydig maling? Kan man tilsette så mye man vil av det?

Ja, men man må tenke før man starter jobben, enten man er malermester eller kjøkkensjef som lager saus.

Akkurat det virker å være sviktene i FrP ledelsen. Derfor så mye "søl"

Lenke til kommentar

Ja, men man må tenke før man starter jobben, enten man er malermester eller kjøkkensjef som lager saus.

Akkurat det virker å være sviktene i FrP ledelsen. Derfor så mye "søl"

Det er vell ikke det eneste eksempelet på at man tenkte at det sikkert ble kjempeflott om man blandet alt i ett spann uten å tenke så mye over konsekvensene eller spørre de som skulle spise/få huset malt...

Lenke til kommentar

Jeg blir oppgitt

videre

http://www.dagbladet...rtiet/26976935/

Hva pokker?Jeg er faktisk interessert i å reise utenlands etter valget, spesielt til Sverige uten å bli assosiert med slikt tull. Dette må være årets største brøler fra FrP. Jeg er bare forbauset over at noen kan vurdere dette som god politikk å stemme inn bak roret.

Jeg håper - for hans egen skyld - at han var fyll da han kom med denne uttalelsen. :nei:

Lenke til kommentar

Stusset på det samme selv. Om jeg ikke har forstått det helt feil tror jeg det de egentlig mener er at man har lovverk på plass til å stoppe kriminelle/mer belastede grupper, uavhengig av nasjonalitet eller etnisitet.

Hvorfor de velger å uttrykke seg slik de gjør er ett mysterium.

Fordi de tror at det genererer flere potensielle velgere.

neitakk, jeg tror jeg foretrekker heller en Bondevik II løsning før vi ender opp i krig med noen pga. slike idiot-uttalelser.

Lenke til kommentar

Som PeSa sier selv kunne han like gjerne skrevet svensker eller dansker for den saks skyld, eneste grunnen hvorfor han har lagt til bulgarere og franskmenn er for å få det mer spiselig.

En rasistisk uttalelser blir ikke mindre rasistisk kun fordi man legger en gruppe til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som PeSa sier selv kunne han like gjerne skrevet svensker eller dansker for den saks skyld, eneste grunnen hvorfor han har lagt til bulgarere og franskmenn er for å få det mer spiselig.

Føler han stort sett oppnår å gjøre det mer latterlig....

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...