Gå til innhold

Splitte lydutganger


Anbefalte innlegg

Nei, ikke fysisk splitte dem, men slik at jeg kan få lyder fra forskjellige programmer til forskjellige høyttalere/avspillere. Kan ikke gjøre stort i Volummisker, ettersom at jeg ikke kan legge over lydene til andre utganger.

 

Akkurat nå er oppsettet mitt slik:

 

o-o

x>\

>>o

 

Helt øverst til venstre er det en liten tv som jeg har koblet til frontpanelet med en 3,5mm kabel, etter det så har jeg et 2.1 oppsett som også er koblet til med 3,5mm, men på bakpanelet til hovedkortet, og x'en viser til G35 USB headsettet mitt.

 

Hvordan kan jeg f.eks ha lyden til spill på G35, lyd fra youtube på TV'en, og lyd fra musikk på høyttalerne?

Endret av Frekvens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok ikke så enkelt som det vil jeg tro. Da det er Windows som styrer mesteparten av lyden. Eneste jeg har fått til av sortering er Kommunikasjon på ett sett (headset) og alt annet på vanlige høyttalere :)

 

Men skal du kunne gjøre de, må dette være mulig å gjøre via programmene du bruker.

Lenke til kommentar

Teoretisk er det mulig, men jeg vet ikke om noen har laget noe spesifikt program til det.

 

hadde et DJ program før som lot meg kjøre f.eks et track ut på front utgangen og et på back utgangen og så videre inn i en fysisk mixer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...