Cuneax Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kombinerer biologi og elektronikk til et «superorgan».3D-printet øre har superhørsel Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Meget spennende teknologi det her! Tenk på mulighetene innenfor organdonasjon f.eks. Dette kan redde veldig mange. Samtidig er det skremmende i forhold til alt det farlige man kan printe ut, som automatvåpen o.l. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Meget spennende teknologi det her! Tenk på mulighetene innenfor organdonasjon f.eks. Dette kan redde veldig mange. Samtidig er det skremmende i forhold til alt det farlige man kan printe ut, som automatvåpen o.l. Har du ikke hørt det? "Guns don't kill people, people kill people". Printing av våpen er helt ufarlig, reaktive stoffer selges fritt på markedet og plutonium og beriket uran skal bli tilgjengelig i matvaren på hjørnet. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har hørt det jo, men at våpen er helt ufarlig er jeg dog uenig med deg i. Skjønner likevel tankegangen din. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kan jeg de som har liten penis printe meg seg en større penis? 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Skal bli deilig å få printet seg en puledokke^^ Lenke til kommentar
airetam Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Med så god hørsel får man aldri fred og ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg