santacreed Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hei! Jeg har tenkt å bestille en gaming pc idag, og jeg tenker på denne http://cdon.no/elektronikk/thor_veor_-_intel_i5_3570k_-_2x8gb_-_2tb_-_geforce_gtx_680_-_windows_8-21605258 jeg har ikke tenkt å bygge selv, så derfor lurer jeg på om dette er et alternativ. hvis jeg bestiller denne i dag, tror dere jeg vil ha den senest onsdag, eller må jeg vente over fridagene til lørdag? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det er absolutt en god deal om du vil ha ferdigbygd. God stromførsyning, CPU, SSD og HDD, samt GTX 680.. det blir en fin maskin 1 Lenke til kommentar
santacreed Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Det er absolutt en god deal om du vil ha ferdigbygd. God stromførsyning, CPU, SSD og HDD, samt GTX 680.. det blir en fin maskin min første ordentlige gaming pc:) spiller en del League nå siden det er det eneste denne pcen kan, også har jeg tenkt å spille litt far cry, bf4 når det kommer Takk for svar Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er nok en super maskin det der. Hvis du bestiller i dag blir den kanskje sendt i morgen, og hvis du er heldig kan det hende den kommer innen onsdag. Lenke til kommentar
santacreed Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Er nok en super maskin det der. Hvis du bestiller i dag blir den kanskje sendt i morgen, og hvis du er heldig kan det hende den kommer innen onsdag. hvis ikke så skal den nok være hos meg på fredag iallefall Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er skjermkortet bedre enn for eksempel HD7950 3GB? Beklager for at jeg spør i denne tråden men kan jo hende noen finner svaret nyttig. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er skjermkortet bedre enn for eksempel HD7950 3GB? Beklager for at jeg spør i denne tråden men kan jo hende noen finner svaret nyttig. ja 680 er bedre enn 7950, mens 7970 er omtrent det samme Lenke til kommentar
santacreed Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Hei, jeg lurte på en ting, jeg har nå bestilt denne pcen, men jeg lurer på en ting. Jeg bestilte denne på fredags kveld, men på orderen nå står det ingenting, altsa info mangler. SÅ jeg lurer på om det er fordi cdon ikke sender ut noe på lørdag? og da blir den vel kanskje sendt ut på mandag? Har jeg rett? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei, jeg lurte på en ting, jeg har nå bestilt denne pcen, men jeg lurer på en ting. Jeg bestilte denne på fredags kveld, men på orderen nå står det ingenting, altsa info mangler. SÅ jeg lurer på om det er fordi cdon ikke sender ut noe på lørdag? og da blir den vel kanskje sendt ut på mandag? Har jeg rett? tenker nok at dem jobber mellom 08-16(17) i mandag til fredag. så ingenting vil skje før mandag- og da om dem har alle delene i lager Lenke til kommentar
santacreed Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 tenker nok at dem jobber mellom 08-16(17) i mandag til fredag. så ingenting vil skje før mandag- og da om dem har alle delene i lager Det står kjøp på alle varene, og ikke overvåke, så det har nok alt tror du kanskje jeg vil ha dem på onsdag, bor bare 20min utenfor oslo, eller fredag? siden torsd er helligdag Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det står kjøp på alle varene, og ikke overvåke, så det har nok alt tror du kanskje jeg vil ha dem på onsdag, bor bare 20min utenfor oslo, eller fredag? siden torsd er helligdag alt avhengig av kor raske dem er til å sende ut, frakt selskap, avstand til ditt hus. vet ikke hvor dem operer fra Edit: ser at dem sender via posten. Endret 5. mai 2013 av TheGaame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå