Dromle Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Er det flere enn meg som har problemer med Chrome på både mobil og brett? Det virker som om chrome har problemer med å tegne opp skjermbildet etter at man har scrollet litt opp eller ned. Ved å zoome litt inn og ut igjen så blir bra igjen helt til man scroller litt igjen. Nettsider basert på IP. board og f. eks forsidene til nettavisene får ofte dette problemet. Scrollingen oppleves også som hakkete på disse sidene. Standard nettleser (asus sin?) har ikke dette problemet og scrolling på store komplekse nettsider er jevn og fin. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Chrome bruker vanvittig mye batteri også! Jeg bruker opera Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Etter å ha brukt Chrome en stund byttet jeg til firefox pga for mye batteribruk, syns også Chrome "bøgger" litt for mye. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Mmed den siste versjonen av chrome forsvant problemet jeg hadde ved scrolling. Lenke til kommentar
liverpool88 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hei Er det noen her som har opplevd at Padfone station ikke starter opp når man docker i telefonen? Station er toppladet, vibrerer når jeg setter i telefonen, men ellers skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Begynner det å blinke på det røde lyset på station? Jeg har opplevd at det blinker og mobilen vibrerer noen ganger men da har det alltid hjulpet å ta mobilen ut og inn igjen. Endret 9. mars 2014 av Dromle Lenke til kommentar
liverpool88 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Nei, blinker ikke i det røde lyset. Vibrerer som det jo skal gjøre, så kommer det på litt backlight, skjermen er fortsatt grå, men ser at det blir litt lysere. Også har det vel skjedd 3-4 ganger at det blinker ei kjapp hvis stripe over skjermen. Men den har jo aldri gått i bakken, så syns jo det er litt merkelig. Riktignok ikke blitt brukt på ei stund, men den skal vel tåle å bare ligge ubrukt?:-P *hvit Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har opplevd lignende problem. Da har jeg løst det ved å slå av mobilen før jeg docker mobilen i station og slår på station. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Antageligvis feil i software Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Gruer meg fryktelig til zenUI oppdatering snart (forhåpentligvis) Har noen noe pent å si om zenUI, fungerer det greit? Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Den ser ganske clean ut, men veldig lite informasjon ute om zenUI. Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Er det ikke zenUI på nyeste Padfone? Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde først sett meg ut å hoppe på Zenfone 6 mye på grunn av ZenUI, men ettersom det enda ikke er noe utgivelsesdato, så gikk jeg heller for A86 i stedet. Denne telefonen skal få ZenUI oppdatering senere, så det blir i grunn ett fett. 1 Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Hvordan fjerner man denne? Endret 5. april 2014 av loffeleif Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Har hatt problem med mobilnett-hastighet siden jeg byttet over til A86 og Nanosim. På min forrige telefon lå hastigheten på rundt 9-13 Mbps til vanlig, men nå oppnår jeg bare rundt 1-2. Var en dag eller to for en uke siden hvor jeg har hatt oppi 5, men den tid er over. Var i kontakt med Tele2 hvor jeg har abonnement, og de sa det ikke var noe galt fra deres side. Så jeg lurer på om noen av dere har hatt noe av det samme problemet? Var først usikker på om det kunne ha noe med APN oppsettet, men jeg fulgte Tele2's instrukser til prikke, uten at det hjalp. Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Sukk.... noe nytt om KitKat noen? Lenke til kommentar
SunHill86 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Var en liten update i går (14,3MB), men etter denne, sluttet den knappen som viser åpne apper å fungere. Noen andre som lastet ned den update? Gjelder forresten NPFI.. Ikke noe mere nytt om KitKat som jeg har klart å søke meg til.. står fortsatt bare i Q3.. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Var en liten update i går (14,3MB), men etter denne, sluttet den knappen som viser åpne apper å fungere. Noen andre som lastet ned den update? Gjelder forresten NPFI.. Ikke noe mere nytt om KitKat som jeg har klart å søke meg til.. står fortsatt bare i Q3.. Lastet den akkurat ned. Knappen fungerer fremdeles, men skal holde ett øye med den og se om den slutter her også. Gleder meg til ZenUI kommer sammen med Kitkat! Kan, for min del, godt ta litt tid så de får det ordentlig med en gang. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Nå er WW-versjonen av kitkat tilgjengelig for nedlasting: http://www.asus.com/Tablets_Mobile/PadFone_Infinity_A80/HelpDesk_Download/ Lenke til kommentar
Trond B. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har en PadFone Infinity som har fått ødelagt begge skjermene. Er det noen som vet omtrent hva det vil koste å reparere, om det er verdt det, og om det er noen andre enn ASUS' officielle verksted som kan gjøre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå