wholmen Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Det høres ut som appen er broken etter oppdateringen. Prøv å installere en eldre versjon av skype. Det er mulig å gjøre det på google play tror jeg. Det var ihvertfall det før! Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Når min var ny fungerte Skype. Ikke testet nå i det siste. Få tak i en gammel apk Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Da er New Padfone Infinity bestilt Den forventes å skippes 30. oktober! 1 Lenke til kommentar
SunHill86 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvor bestilte du den? Jeg fikk hevet kjøpet av min API,( får igjen penger sier ASUS, så får vi se når de kommer fra DustinHome;) ) så er litt usikker på hva jeg skal velge her nå. Den Nye Infinity eller noe annet.. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg bestilte på komplett. De har ikke 32gb der, men det er ikke så farlig når man kan få minnekort!Liker egentlig mye internminne bedre enn 16+64, jeg da.. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Får vel bare gratulere ASUS med strålende testresultater i dag! http://www.amobil.no/artikler/test-asus-padfone-a86/153115 Håper kompletts nye dato stemmer! I så fall er jeg en lykkelig smarttelefoneier om 10 dager. Har vurdert Nexus 5, men det virker som mer og mer av oppgraderingene deres handler om google play services, google+ og google now. Ingen av dem er like velfungerende i Norge som i USA, så det er ikke så farlig med androidoppdateringer. Vil heller ha padfone station da 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Synes det er synd den er såpass stor. Den skal dockes i et nettbrett, ikke noe grunn til at den skal være phabletstørrelse i seg selv. Over 4.5" er rett og slett ikke behagelig betjenelig (over hele skjermområdet) med kun én hånd. Når det er sagt, frister den likevel. Lenke til kommentar
SunHill86 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 bestilte fra mpx, nå er ny dato 28.11..... hmmm fikk forresten igjen penger for den forrige API.. så de gikk med til den nye.. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 bestilte fra mpx, nå er ny dato 28.11..... hmmm fikk forresten igjen penger for den forrige API.. så de gikk med til den nye.. Lite festlig nyhet .. Jeg er lei av min eldgamle nokia med løst deksel.. Håper virkelig ikke den blir utsatt igjen! Fortsatt status "ubekreftet" hos komplett/mpx... Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Den er på lager på dustin.no! Bestilte nettopp Lenke til kommentar
SunHill86 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) den koster jo 1500kr mer på dustinhome enn på mpx da.... :/ får si ifra når de har sendt den da.. Endret 20. november 2013 av SunHill86 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Jeg har studentkonto hos dustin.no, så jeg betalte 6100kr for den! Veldig rart system... :S Den er sendt, så får den forhåpentligvis i morgen formiddag! Lenke til kommentar
SunHill86 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 hmm, merkelig det da... koster 5700 for bare telefonen på dustinhome ser det ut for.. skjønner ikke de prisene der jeg... hehe venter på mpx nå Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har hatt telefonen i en dag nå og er strålende fornøyd! Den føles veldig mye raskere, men jeg vet ikke om det er OSet eller prosessoren som er den viktigste faktoren der. Endringene i OSet er ihvertfall veldig velkomne og er først og fremst det jeg legger merke til. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Og jeg ser prisen matcher mpx/komplett for alle nå, så det er bare å løpe til dustin.no og kjøpe! Endret 22. november 2013 av wholmen Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Er volumet på høyttalende telefon blitt noe bedre på den nye? Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 http://www.asus.com/News/ugUYebfgcAI96PPd Nå er det offisielt! 4.4 kommer i Q1 for PFI og Q2 for NPFI Er volumet på høyttalende telefon blitt noe bedre på den nye? Omtrent likt tror jeg Lenke til kommentar
SunHill86 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Fungerer fint den nye api.. :-) Men syns det ser ut som den har dårlig signal innendørs, men dette varierer veldig. Kan ha 0 streker, og 3min senere er det fult.. men har alltid kontakt og ikke mista noen samtaler av den grunn.. Bra de går ut og sier når 4.4 kommer da :-) Men hadde hopet at den kom i q1 til den nye også.. Endret 30. november 2013 av SunHill86 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Fungerer fint den nye api.. :-) Men syns det ser ut som den har dårlig signal innendørs, men dette varierer veldig. Kan ha 0 streker, og 3min senere er det fult.. men har alltid kontakt og ikke mista noen samtaler av den grunn.. Bra de går ut og sier når 4.4 kommer da :-) Men hadde hopet at den kom i q1 til den nye også.. Nå blir eiere av PFI betatestere for eiere av NPFI Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Oi, det ser ut til at NPFI er utsolgt overalt! Det lover bra for salgstallene til ASUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå