Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Får vel bare gratulere ASUS med strålende testresultater i dag!

http://www.amobil.no/artikler/test-asus-padfone-a86/153115

Håper kompletts nye dato stemmer! I så fall er jeg en lykkelig smarttelefoneier om 10 dager.

Har vurdert Nexus 5, men det virker som mer og mer av oppgraderingene deres handler om google play services, google+ og google now. Ingen av dem er like velfungerende i Norge som i USA, så det er ikke så farlig med androidoppdateringer. Vil heller ha padfone station da :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er synd den er såpass stor. Den skal dockes i et nettbrett, ikke noe grunn til at den skal være phabletstørrelse i seg selv. Over 4.5" er rett og slett ikke behagelig betjenelig (over hele skjermområdet) med kun én hånd. Når det er sagt, frister den likevel.

Lenke til kommentar

bestilte fra mpx, nå er ny dato 28.11..... hmmm

fikk forresten igjen penger for den forrige API.. ;)

så de gikk med til den nye.. :p

Lite festlig nyhet .. :p Jeg er lei av min eldgamle nokia med løst deksel..

Håper virkelig ikke den blir utsatt igjen! Fortsatt status "ubekreftet" hos komplett/mpx...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt telefonen i en dag nå og er strålende fornøyd! Den føles veldig mye raskere, men jeg vet ikke om det er OSet eller prosessoren som er den viktigste faktoren der.

Endringene i OSet er ihvertfall veldig velkomne og er først og fremst det jeg legger merke til.

Lenke til kommentar

Fungerer fint den nye api.. :-)

Men syns det ser ut som den har dårlig signal innendørs, men dette varierer veldig. Kan ha 0 streker, og 3min senere er det fult.. men har alltid kontakt og ikke mista noen samtaler av den grunn..

Bra de går ut og sier når 4.4 kommer da :-)

Men hadde hopet at den kom i q1 til den nye også..

Endret av SunHill86
Lenke til kommentar

Fungerer fint den nye api.. :-)

Men syns det ser ut som den har dårlig signal innendørs, men dette varierer veldig. Kan ha 0 streker, og 3min senere er det fult.. men har alltid kontakt og ikke mista noen samtaler av den grunn..

Bra de går ut og sier når 4.4 kommer da :-)

Men hadde hopet at den kom i q1 til den nye også..

Nå blir eiere av PFI betatestere for eiere av NPFI ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...