Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden


Anbefalte innlegg

Her e følgebrevet eg sende då telefonen vart sendt inn på nytt.... Eg fekk API'en nokså tidle, eg forhåndsbestilte den før den kom på Markedet. So langt, har eg til saman hatt den i ca 3 veker!!!
Her er følgebrevet, med alle feilane eg har hatt:

 

Dette er 2. gang denne mobilen er til rep hos dere. Forrige gang vart sensitiviteten på skjermen kalibrert, vart kalla Ghost screen. Dette gjorde absolutt ingen forandring. Etter samtale med dere på telefon, vart det anntyda hardware problem.

 

Eg skal no prøve å forklare problema med telefonen kortfattet:

 

Alle desse feilane, er noko som er i perioder, eller berre av og til, men telefonen har aldri fungert heilt slik som forventa.

Ute i hovedskjermen er det ikoner på dei to øverste linjene som ofte lager problem – da går telefonen i modus der eg kan organiser dei forskjellige hovedskjermane.

Av og til hender det at ikonet opner seg, men da er det ein heilt anna aplikasjon som starter.

 

Viss eg går inn på “Galleri”, opner telefonen bildemapper, zoomer inn og ut, for så etter kvart å bytt til neste bilde, og fortsette zoominga. Dette går så fort, at eg ikkje klarer å trykke fort nok på retur og kom meg ut av dette, at eg som regel må bruke “Home” tasten.

 

Litt av same problem oppstår når eg går inn i telefon loggen. Då går den inn på den øverste i lista, ringer denne opp, og uansett kor mange ganger eg trykker for å avslutt oppringinga, starter den på nytt. Når eg då etter kvart kjem ut til logg lista, start mobilen opp på nytt med å ring øverste på lista.

I skrivemodus, f.eks. sms, er det så og sei umulig å skrive noko fornuftig. Når eg skal trykke ein bokstav, er det ofte ein nabo bokstav som vert avmerka, og kjem opp på skrivefeltet, dette som regel rett før eg har fått fingeren i direkte kontakt med skjermen. Andre gonger, blir det dobbel-klikk, slik at to likelydande bokstaver kjem opp i skrivefeltet.

 

Lydstyrken i høgtaler ved avspilling av musikk eller video har gått gradvis ned. No er den så lav, at eg har problem med å høyre fordi om det er heilt stille rundt meg. Eg brukar mobilen mykje til podcast, både video og lyd. Dette er kun ved bruk av høgtaler, ikkje med headset.

Ein periode, var den nederse ikonraden, den faste rada på dei forskjellige hovedsidene, heilt på styr. Viss eg trykt på ein av ikonane, vart den utheva, da låste telefonen seg, og det einaste eg kunne gjer, var å flytt ikonane sidevegs. Da fann dei ikkje sin plass, eg kunne legg to ikoner oppå kvarandre. Dette har berre skjedd ein gong.

 

Dei siste dagane har telefonen kopla seg på mobile nettverk på eigen hand, eg har ikkje data trafikk i mitt abonnement – har blitt dyrt!!

Generelt sett, syns eg telefonen er treig, den hakker ikkje, men eg hadde forventa atskillig betre av ein 4 kjerners prosessor. Slik den er nå, er det ikkje noko betre enn min førre mobil, Samsung SII.

Alt tatt i betraktning, så er eg svært skuffa, fordi om konseptet med mobil og pad er heilt genialt til mitt bruk. Eg har fleire Asus maskiner, og det som har vært min hovedmaskin no i eit par år, er ein 10 tommer Asus Eee pc med fingerskanner. Den har fungert prikkfritt, og eg har bytta HD med SSD på denne – ein optimal løysing!!

Derfor har eg blitt nokså fortvila over Padfonen, det er ikkje ein mobil eg har liggande framme i tilfelle nokon ser den, og vil kanskje ha ein demonstrasjon av denne. Syns det er ille pinlig, når den ikkje fungerer, og ikkje går ann å stole på…

Håper dette går ann å få ein ordning på no, ein gong for alltid.




Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan går det nå med reparasjon? :)

Fekk mail førre måndag 09.09.13 at dei hadde starta rep. I går, 16.09.13, ringde eg ASUS Nordic (+47) 23 16 26 82 for å høy koss da låg ann. Då fekk eg til svar at InfoCare hadde bestilt ny batteripakke (!!!!) Då måtte eg forklar at batteriet sansynlevis var det einaste som fungert so da skulle!!

Ho eg prata med, syns det høyrdes rart ut, at det kanskje var skifta andre delar også... og at batteriet kanskje hadde ein feil eg kunne bli plaga med seinare... Syns alt hørtes urimle og ulogisk ut, men ka ska ein gjer? Får berre vent og sjå... Viss eg ikkje fekk noko beskjed, skulle eg ring tebake igjen førstkomande fredag.

Lenke til kommentar

Hadde min padfone 2 på service (restarter av seg selv uregelmessig). Sendte den lørdag for en uke siden, fikk den tilbake i går. Så en drøy uke for rep + postgang. Mulig jeg har vært heldig.

 

Jobbeskrivelsen er "byttet mainboard og batteri, kjørt ASP test ok".

 

Har bare brukt den et døgn, men så langt virker den å være i orden.

Lenke til kommentar

hmm ... Infocare klarer antageligvis ikke å reparere telefonen min ila den måneden de hadde til rådighet, så jeg får enten en ny API A80 eller pengene tilbake.

 

Har et lite dilemma :/ Lever uten telefon atm, men vurderer å få pengene tilbake og kjøpe nye API A86 når den kommer.. Men da må jeg ha noe midlertidig.. Deilig med raskere prosessor, external SD, kamera og bedre software support!

Har ASUS kommet med en dato?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk svar fra ASUS Sverige på spørsmål om når telefonen havner i butikken.

 

 

Hej Wlhelm,
Ursäkta det sena svaret.
Den nya padfonen kommer att lanseras i november. Vi jobbar hela tiden för att undvika förseningar då det varken är roligt för oss eller för dig. Så självklart fokuserar vi på att försöka undvika detta igen.
MVH, ASUS Andreas

Lenke til kommentar

Asus Sverige "bekreftet" 4.3 i sommer? Men nå er jo 4.3 snart utdatert :p

Det viktigste er vel at PFI får android 5.0 når den kommer.

 

Jeg antar at det er svært liten forskjell på firmware for a80 og a86 slik at de kan samkjøre oppdateringene. I og med at det er to topptelefoner bør det vel være en liten boost for oppdateringsfrekvensen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...