Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok noe kontakt feil det er snakk om. Får Paden til å funke hvis jeg setter mobilen helt ned i sporet og så lirker den litt opp. Regner med jeg må sende den inn til MPX igjen.... Bare håper jeg slipper å sende inn mobilen da jeg ikke har noen mobiler som støtter nano SIM :-P forutenom problemet med paden så er jeg storfornøyd med kjøpet. Det er virkelig en lekker pakke, både hardware og software messing :-)

Lenke til kommentar

Noen av dere som har kjøpt og kan komme med noen anbefalinger til et cover til selve mobilen?

Har sett litt på det standard Asus flipcoveret men syns det var så jævla dyrt + at jeg regner med at det er så og si det samme som det offesielle Galaxy s4 flipcoveret, dvs ikke noe magnet eller noe for å holde "flippen" på plass...

Endret av ViPeR
Lenke til kommentar

Noen av dere som har kjøpt og kan komme med noen anbefalinger til et cover til selve mobilen?

Har sett litt på det standard Asus flipcoveret men syns det var så jævla dyrt + at jeg regner med at det er så og si det samme som det offesielle Galaxy s4 flipcoveret, dvs ikke noe magnet eller noe for å holde "flippen" på plass...

Jeg har kjøpt side flip cover og er kjempefornøyd! Det ser dritbra ut og fremstår veldig solid og eksklusivt. Det er ingen magnet, nei, men foreløbig detter det naturlig igjen.

Man kan ikke docke telefonen med coveret på, men det er veldig lett å ta coveret av og på, så jeg er ikke lei av coveret ennå ;)

Lenke til kommentar

Fikk min Padfone for ei veka sidan, har dei siste dagane vore plaga med at den heng seg når eg er inne i bildemappa. Når eg opnar mappa, opnar telefonen bildene sjølv, panorerer og blar i bildene - heilt utan kontroll og system. Det går fort, meir eller mindre håplaust å klikk retur for å kom ut av bildevisninga.

Har fabrikkgjenoppretta, da var telefonen god i ca eit døgn før den starta opp med same tullet. Hjelper ikkje å restart mobilen, og det er kunn når eg viser bilde på mobilen - i dockingen er alt normalt.

Har kalibrert skjermsensitivitet, vart litt betre ei kort stund...

Tips? Programvare, hardware?

Mobilen vart sendt inn, sensitiviteten på skjermen er blitt kalibrert. På servicelappen stod det "Ghost touch", Så no er mobilen tipptopp!

Er kjempefornøgde med mobil og pad, alt fungerer prikkfritt. Ingen slark eller knirk, topp byggkvalitet, Software og ytelse over all forventning.

Lenke til kommentar

I følge svensk kommer de til å hoppe over 4.2 og gi oss 4.3 når den kommer :-)

Kilde: padfoneclub.com. Se forumet om padfone infinity

Svenske Asus Facebookpage hevder dette.

De sier faktisk at vi slipper 4.3 når Google lanserer dette.

Har de early access pga Nexus 7?

Lenke til kommentar

Kan forsåvidt anbefale Skinomi for Infinity. Bestående av skjermfilmer til TAB og telefon ( ala invisible shiled men mye enklere å montere ) samt full body skin. Skjermfilmen er helt uten bobler eller merker og er knallbra!

Montert i Carbon fiber. Ser bra ut, føles bra og enkelt å montere.

Ca. 200,- totalt på ebay.

De har wood, aluminium, carbon fiber, metallic etc

Slik ser de ut (i andre farger / materialer )

post-38742-0-23105600-1374048177_thumb.jpg

post-38742-0-14177500-1374048186_thumb.jpg

post-38742-0-44510400-1374048295_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hør spurt om dette før og spør igjen: Når dere får feks en SMS "våkner" skjermen fra standbymodus? Det gjør den ikke til meg og det er noe jeg syns er litt dumt.

Min gjør ikke det. Regner med at det sparer strøm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...