Mobilguiden666 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg ville kontaktet ASUS og spurt om dette er en feil de kjenner noen løsning på. Uansett greit å medle tilbake angående fremtidige SW feil. Kontakt utsalgssted (MPX?) og spør hva du skal gjøre. Noen butikker ( nettbutikker ) er snille og lar deg bytte enheten Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Nå har jeg installert GO LAUNCHER og telefonen er enda raskere. Anbefales!! Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hvordan oppfører den launcheren seg når du dokker mobilen i brettet eller når du tar den ut igjen? Jeg prøvde litt med Nova Launcher men fikk litt rar oppførsel ved dokking av mobilen. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 GO Launcher er også optimalisert for nettbrett så det gikk helt fint Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det er nok noe kontakt feil det er snakk om. Får Paden til å funke hvis jeg setter mobilen helt ned i sporet og så lirker den litt opp. Regner med jeg må sende den inn til MPX igjen.... Bare håper jeg slipper å sende inn mobilen da jeg ikke har noen mobiler som støtter nano SIM :-P forutenom problemet med paden så er jeg storfornøyd med kjøpet. Det er virkelig en lekker pakke, både hardware og software messing :-) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg opplever også lyden som lav, både på pad og telefondelen, enten det er ringing eller avspilling av musikk. Har allerede bestilt retur pga død pixel, men lyden er en killer også. Den er bare veldig lav. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Fikk dere med en slik, bare at den er brun? http://www.dustinhome.no/product/5010746794/asus-padfone-infinity-station-leather-folder-black/ Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Fikk dere med en slik, bare at den er brun? http://www.dustinhom...r-folder-black/ Ja jeg ble særdeles fornøyd Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg også! Står ingenting om det på MPX sine sider at det ska følge med i pakken så det var jo litt overraskende Hos dustinhome så koster folder'n nesten 500,-! Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Fikk liten OTA idag ca 65MB. Har noen funnet changelog på denne? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Noen av dere som har kjøpt og kan komme med noen anbefalinger til et cover til selve mobilen? Har sett litt på det standard Asus flipcoveret men syns det var så jævla dyrt + at jeg regner med at det er så og si det samme som det offesielle Galaxy s4 flipcoveret, dvs ikke noe magnet eller noe for å holde "flippen" på plass... Endret 5. juli 2013 av ViPeR Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Noen av dere som har kjøpt og kan komme med noen anbefalinger til et cover til selve mobilen? Har sett litt på det standard Asus flipcoveret men syns det var så jævla dyrt + at jeg regner med at det er så og si det samme som det offesielle Galaxy s4 flipcoveret, dvs ikke noe magnet eller noe for å holde "flippen" på plass... Jeg har kjøpt side flip cover og er kjempefornøyd! Det ser dritbra ut og fremstår veldig solid og eksklusivt. Det er ingen magnet, nei, men foreløbig detter det naturlig igjen. Man kan ikke docke telefonen med coveret på, men det er veldig lett å ta coveret av og på, så jeg er ikke lei av coveret ennå Lenke til kommentar
Tommy A. Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fikk min Padfone for ei veka sidan, har dei siste dagane vore plaga med at den heng seg når eg er inne i bildemappa. Når eg opnar mappa, opnar telefonen bildene sjølv, panorerer og blar i bildene - heilt utan kontroll og system. Det går fort, meir eller mindre håplaust å klikk retur for å kom ut av bildevisninga. Har fabrikkgjenoppretta, da var telefonen god i ca eit døgn før den starta opp med same tullet. Hjelper ikkje å restart mobilen, og det er kunn når eg viser bilde på mobilen - i dockingen er alt normalt. Har kalibrert skjermsensitivitet, vart litt betre ei kort stund... Tips? Programvare, hardware? Mobilen vart sendt inn, sensitiviteten på skjermen er blitt kalibrert. På servicelappen stod det "Ghost touch", Så no er mobilen tipptopp! Er kjempefornøgde med mobil og pad, alt fungerer prikkfritt. Ingen slark eller knirk, topp byggkvalitet, Software og ytelse over all forventning. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 I følge svensk kommer de til å hoppe over 4.2 og gi oss 4.3 når den kommer :-) Kilde: padfoneclub.com. Se forumet om padfone infinity Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Da har jeg bestillt meg Asus flipcover "våkner" deres mobil opp fra standby når dere får meldinger og varslinger? det gjør ikke min og jeg finner heller ingen innstillinger som aktiverer dette heller. Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 I følge svensk kommer de til å hoppe over 4.2 og gi oss 4.3 når den kommer :-) Kilde: padfoneclub.com. Se forumet om padfone infinity Svenske Asus Facebookpage hevder dette. De sier faktisk at vi slipper 4.3 når Google lanserer dette. Har de early access pga Nexus 7? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kan forsåvidt anbefale Skinomi for Infinity. Bestående av skjermfilmer til TAB og telefon ( ala invisible shiled men mye enklere å montere ) samt full body skin. Skjermfilmen er helt uten bobler eller merker og er knallbra! Montert i Carbon fiber. Ser bra ut, føles bra og enkelt å montere. Ca. 200,- totalt på ebay. De har wood, aluminium, carbon fiber, metallic etc Slik ser de ut (i andre farger / materialer ) Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvordan fjerner jeg den jævla menyknappen i GOlauncher. Den er så i veien. 3 dotter nederst til høyre på skjermen Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hør spurt om dette før og spør igjen: Når dere får feks en SMS "våkner" skjermen fra standbymodus? Det gjør den ikke til meg og det er noe jeg syns er litt dumt. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Hør spurt om dette før og spør igjen: Når dere får feks en SMS "våkner" skjermen fra standbymodus? Det gjør den ikke til meg og det er noe jeg syns er litt dumt. Min gjør ikke det. Regner med at det sparer strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå