Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min i 9 timer nå, og er ekstremt fornøyd!!

 

Jeg ble positivt overrasket over design, vekt og grep. Det er alltids litt vanskelig å få et godt inntrykk på bilder, så jeg modererte forventningene litt :)

 

Jeg skal ikke skrive en stor og utfyllende test her (det finnes mange bedre der ute), men jeg vil bare si at jeg har ikke hatt noen problemer med dekning, wifisignal, gps eller noe annet ennå. Jeg har 4g signal nesten hele tiden mens jeg er i Oslo, så det var også en positiv overraskelse.

 

Til slutt vil jeg bare si at jeg er gledelig overrasket over lydkvaliteten fra mini-jacken min. Det er en uventet og stor forskjell fra sgs2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har også lekt meg med Infinity nå side igår og så lang er jeg kjempefornøyd.

 

Batteiret er derimot ikke fullt så bra men den trenger vel noen ladinger før batteriet fungerer optimalt.

 

Hadde 98% kl 0700 og har nå 82% kl. 1029. Kun to korte samtaler og 5 min websurfing.

 

Batteriet yter ikke 100% før etter rundt 30 ladninger :)

Lenke til kommentar

Snapchat er ubrukelig i nettbrettmodus. Candy crush saga lagger i nettbrettmodus, og menyene føles ikke like snappy i nettbrettmodus.

 

I det store og hele: Telefonen virker dritbra, mens i docket modus er den ikke fullt så bra. Det er samme oppløsning, og prosessoren er dritrask, så jeg forventer at en oppdatering skal løse problemet.

Lenke til kommentar

Spennende telefon, håper bare prisen faller litt til høsten, for per nå er den ca en tusing for dyr sammenlignet med konkurrenter + ok nettbrett kjøpt løst.

 

Hæ?

 

Samsung S4 - 4590,- ( På tilbud hos Elkjøp )

Samsung Galaxy TAB 2 - 16 GB WIFI + 3G - 3069,- ( Elkjøp ) Uten 3G koster 1800,- men dokket er Asus med 3G

TOTALPRIS: 7659,-

 

Sony Z - 4390,- ( Elkjøp )

Sony Z tab - 3990,- ( Dustin.no )

TOTALPRIS: 8380,-

 

iPhone 5 64 GB - 6750,- ( IT24.no )

Ipad 2 16 GB - 1990,- på tilbud nå hos Elkjøp kun denne uken

TOTALPRIS: 8650,-

 

SÅ:

Asus PadFone Infinity 64 GB - 6719,- ( Etrader )

TOTALPRIS: 6719,-

 

Hvordan kan du si at den er dyrere en konkurrentene?

 

Oppløsningen er tilogmed høyere en begge nettbrettene, i tillegg er batteritiden overlegen.

Endret av Mobilguiden666
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har foreløpig bare noen få ting å si.

 

For et sexy, deilig beist!!

 

Sier ifra om noe dukker opp som evt endrer førsteinntrykket.

 

Er bare MER fornøyd.

 

Batteriet er blitt bedre allerede og lading fra dokk går som en drøm.

 

Ikke testet alle funksjonene på nettbrettet, men når jeg ser video på telefonen, dokker i nettbrettet, så er videon på med EN GANG.

Lenke til kommentar

Snapchat er ubrukelig i nettbrettmodus. Candy crush saga lagger i nettbrettmodus, og menyene føles ikke like snappy i nettbrettmodus.

 

I det store og hele: Telefonen virker dritbra, mens i docket modus er den ikke fullt så bra. Det er samme oppløsning, og prosessoren er dritrask, så jeg forventer at en oppdatering skal løse problemet.

Jeg har ikke opplevd noe lagg i brettmodus men bruker heller ikke de appene du nevner. Har du prøvd å oppgradere til den fw som ble sluppet i går?

Lenke til kommentar

 

Hæ?

 

Samsung S4 - 4590,- ( På tilbud hos Elkjøp )

Samsung Galaxy TAB 2 - 16 GB WIFI + 3G - 3069,- ( Elkjøp ) Uten 3G koster 1800,- men dokket er Asus med 3G

TOTALPRIS: 7659,-

 

Sony Z - 4390,- ( Elkjøp )

Sony Z tab - 3990,- ( Dustin.no )

TOTALPRIS: 8380,-

 

iPhone 5 64 GB - 6750,- ( IT24.no )

Ipad 2 16 GB - 1990,- på tilbud nå hos Elkjøp kun denne uken

TOTALPRIS: 8650,-

 

SÅ:

Asus PadFone Infinity 64 GB - 6719,- ( Etrader )

TOTALPRIS: 6719,-

 

Hvordan kan du si at den er dyrere en konkurrentene?

 

Oppløsningen er tilogmed høyere en begge nettbrettene, i tillegg er batteritiden overlegen.

 

Da tar jeg utgangspunkt i at det er mange nettbrett på rundt 10" tilgjengelig for rundt 1500,- (wifi, trenger ikke noe mer ;))

Har ikke sagt noe om at nettbrettet skulle være fra samme produsent som telefonen ;)

 

Etter min mening burde 64gb versjonen kostet 5995,- og 2-300,- mindre for 32Gb utgaven, da ville man få litt rabatt for at man kjøper "bundle" på telefon og nettbrett sammen, samt fordi man har ulempen at nettbrettet ikke kan brukes separat.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Da tar jeg utgangspunkt i at det er mange nettbrett på rundt 10" tilgjengelig for rundt 1500,- (wifi, trenger ikke noe mer ;))

Har ikke sagt noe om at nettbrettet skulle være fra samme produsent som telefonen ;)

 

Etter min mening burde 64gb versjonen kostet 5995,- og 2-300,- mindre for 32Gb utgaven, da ville man få litt rabatt for at man kjøper "bundle" på telefon og nettbrett sammen, samt fordi man har ulempen at nettbrettet ikke kan brukes separat.

 

Det som blir mest naturlig er jo om man sammenligner med nettbrett som har lignende speccs som PF Infinity når den fungerer som nettbrett, Og da er jo kandidatene som Mobilguiden666 kommer opp med ypperlig å sammenligne med.

Endret av ViPeR
Lenke til kommentar

Har hatt min noen dager nå og synes det er en meget bra mobil med veldig bra byggekvalitet, har 64 gb modellen med nettbrettet. Ga 6829 kr. på MPX.

Synes ikke prisen er så høy når en sammenligner med Iphone 5 feks. den koster opp mot 7000 kroner (64 GB) og da får en kun mobil.

Kjøper en Asus mobilen uten nettbrettet må en gi ca. 5.300 (dustin.no) for 64 GB, dette er ikke langt unna hva galaxy s4 kostet med 16 GB og HTC One koster omtrent det samme med 32 gb.

 

Til dere som har fått oppdateringen, fikk dere den over OTA eller lastet dere den ned manuelt?

Har ikke fått noen oppdatering her over OTA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...