Gå til innhold

Den offisielle Padfone infinity - tråden


Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har problemer med Chrome på både mobil og brett? Det virker som om chrome har problemer med å tegne opp skjermbildet etter at man har scrollet litt opp eller ned.

 

post-33670-0-68291900-1389719221_thumb.jpg

 

Ved å zoome litt inn og ut igjen så blir bra igjen helt til man scroller litt igjen. Nettsider basert på IP. board og f. eks forsidene til nettavisene får ofte dette problemet. Scrollingen oppleves også som hakkete på disse sidene.

 

Standard nettleser (asus sin?) har ikke dette problemet og scrolling på store komplekse nettsider er jevn og fin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nei, blinker ikke i det røde lyset. Vibrerer som det jo skal gjøre, så kommer det på litt backlight, skjermen er fortsatt grå, men ser at det blir litt lysere. Også har det vel skjedd 3-4 ganger at det blinker ei kjapp hvis stripe over skjermen. Men den har jo aldri gått i bakken, så syns jo det er litt merkelig. Riktignok ikke blitt brukt på ei stund, men den skal vel tåle å bare ligge ubrukt?:-P

*hvit

Lenke til kommentar

Jeg hadde først sett meg ut å hoppe på Zenfone 6 mye på grunn av ZenUI, men ettersom det enda ikke er noe utgivelsesdato, så gikk jeg heller for A86 i stedet. Denne telefonen skal få ZenUI oppdatering senere, så det blir i grunn ett fett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har hatt problem med mobilnett-hastighet siden jeg byttet over til A86 og Nanosim.

På min forrige telefon lå hastigheten på rundt 9-13 Mbps til vanlig, men nå oppnår jeg bare rundt 1-2.

Var en dag eller to for en uke siden hvor jeg har hatt oppi 5, men den tid er over. Var i kontakt med Tele2 hvor jeg har abonnement, og de sa det ikke var noe galt fra deres side.

 

Så jeg lurer på om noen av dere har hatt noe av det samme problemet?

 

Var først usikker på om det kunne ha noe med APN oppsettet, men jeg fulgte Tele2's instrukser til prikke, uten at det hjalp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Var en liten update i går (14,3MB), men etter denne, sluttet den knappen som viser åpne apper å fungere. Noen andre som lastet ned den update?

Gjelder forresten NPFI..

 

Ikke noe mere nytt om KitKat som jeg har klart å søke meg til.. står fortsatt bare i Q3..

 

Lastet den akkurat ned. Knappen fungerer fremdeles, men skal holde ett øye med den og se om den slutter her også.

 

Gleder meg til ZenUI kommer sammen med Kitkat! Kan, for min del, godt ta litt tid så de får det ordentlig med en gang.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...