Gå til innhold

Følgeskjema

Anbefalte innlegg

Må jeg sende inn dokumentasjon fra folkehøgskolen på nytt til saksbehandleren i år, dersom jeg gjorde det i fjor? Står på Sammordna Opptak at all dokumentasjon må sendes inn, ved mindre det bare er vitnemålet som skal være grunnlag for søknaden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg sliter selv med forskjellige beskjeder fram og tilbake om hva jeg skal sende med. Foreløpig er jeg der at jeg sender inn kun kopi av fagbrevet mitt og krysser av for at vitnemålet ettersendes. Har kompetansebevis fra tidligere, men kan ikke se for meg at noe annet enn selve vitnemålet er relevant for det studiet jeg har søkt. En telefon til NTNU i morgen regner jeg med at vil gi langt bedre svar enn de 3 kontorene jeg var innom i dag var kapable til å produsere.

Lenke til kommentar

Gå inn på søknaden din på samordna, på en av knappene helt til venstre (tror det er "Bakgrunn") så står det hos meg at det allerede i en tidligere søknad er registrert to/maks tilleggspoeng for militærtjeneste/folkehøgskole/utdanning og at jeg derfor ikke trenger å sende inn dokumentasjon for dette på nytt. Om dette ikke står hos deg tipper jeg derfor at du må sende det inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ble til at jeg ringte tidligere i dag. FIkk til svar at det ikke var nødvendig å sende inn kompetansebevis, fagbrev, attester etc. Bare å hake av for at vitnemålet blir ettersendt når jeg har fullført påbygg om en halvannen måned.

For min del var ikke noe registrert fra før av inne på samordna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...