cooltech Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Noen spørsmål angående DVD-brennere (og hovedsaklig DVD+ formatet): - Kan dagens DVD-brennere brenne på plater større enn 4,7 GB - f.eks 17 GB platene når de kommer, eller må en kjøpe seg ny brenner da? Hadde bl.a. tenkt å ta backup av noen av mine DVD-filmer som fyller hele DVD-plata. - Kan dagens brennere brenne 2 lag? Enkelte filmer er jo på DVD-er med flere lag/2 sider. - Har dagens DVD-brennere 1 eller 2 lasere (rød og blå)? Har lest litt om Sony sine nye brennere med blå laser. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Noen spørsmål angående DVD-brennere (og hovedsaklig DVD+ formatet): - Kan dagens DVD-brennere brenne på plater større enn 4,7 GB - f.eks 17 GB platene når de kommer, eller må en kjøpe seg ny brenner da? Hadde bl.a. tenkt å ta backup av noen av mine DVD-filmer som fyller hele DVD-plata. Nei. (Svar ang kopiering av DVD-Film i neste spm.) - Kan dagens brennere brenne 2 lag? Enkelte filmer er jo på DVD-er med flere lag/2 sider. Nei Man bruker programmer som komprimerer filmen så den passer på en DVD5(En side, ett lag) plate. Program som f.eks DVD-Shrink fikser biffen utmerket. - Har dagens DVD-brennere 1 eller 2 lasere (rød og blå)? Har lest litt om Sony sine nye brennere med blå laser. Takk for alle svar. Er du intressert i å brenne med blå laser så regn med å punge ut 5 sifret beløp for brenneren. Den er desuten ikke en pc-brenner, men en standalone. Ligger nok noe fram i tid det med blå-laser. 2-5 år er mitt tips. Skal du ha deg DVD-Brenner nå så sjekk ut den nye Plextor 708 Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå