Bluebeans Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hva mener dere om hjemmesida mi. Link finner du i signaturen. Du trenger ikke si noe om innholdet for der er det en del feil. :wink: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 404: Siden kan ikke vises Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Litt unødvendig å liste opp halve menyen rett over menyen... Trodde det øverst til venstre var en meny - kan du gjøre det så det ikke ser så menyaktig ut? Skjønte du ned? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg teller i hvert fall 3 forskjellige fonter på forsiden.. kanskje 4 :o .. IKKE medregnet logoen Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Kutt ut den ekstra "menyen" i logoen. Og hold deg til maks to skrift-typer, og la de to være såpass forskjellige (innenfor rimelighetens grenser) at man lett ser forskjell på dem. (Det er det vi lærer i grafisk/typografisk...) Ellers var det helt greit... Lenke til kommentar
Rutebil Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg er, som de fleste andre, misfornøyd med meny-logoen. I tillegg bør smilefjeset fjernes; smilefjes i grå omgivelser bør være mørke, eller helst døde. Ellers var det meget godt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg teller i hvert fall 3 forskjellige fonter på forsiden.. kanskje 4 :o.. IKKE medregnet logoen Jeg kan også se at det er iallefall 3 fonter på forsiden, i tilleg til logo-fonten. Aldri bruk mere en 2 fonter på en side! Logoen var heller ikke så bra. Litt "toturial" aktig. :-) Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Grå og kjedelig... spess logoen kunne trengt noe mer! Forskjellige fonter ja som nevnt .. uff.. nei denne var rett og slett for kjedelig .. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Ok. Takk for alle svar. Legger ned sida midlertidig. Jobber med et nytt design siden det gamle fikk temmelig dårlig respons . Kommer sannsynligvis seinere i dag. EDIT: Hvordan ser det ut nå? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 den er fremdeles ikke så fryktelig livat, prøv å få litt mer bilder og farger på siden din, selve opplegget ser bra ut, men designet kunne godt vært litt mer "spritet" opp så det ikke blir så kjedelig. Hadde jeg vært deg, ville jeg lagd en header over hele kolonnen der det står "the world of orion". Helst med litt farger. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Har lagt til en blåfarge på diverse steder. Logoen vil alltid være kjedeli fordi jeg suger med photoshop. Hvordan ser det ut nå? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm.. nå ser den omtrent ut som en død røyskatt i vinterpels som ligger i et askebeger.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hmm.. nå ser den omtrent ut som en død røyskatt i vinterpels som ligger i et askebeger.. Takk for at du sier hva som er galt. :smile: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm.. nå ser den omtrent ut som en død røyskatt i vinterpels som ligger i et askebeger.. Takk for at du sier hva som er galt. :smile: Han mener den er for grå. :wink: Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm.. nå ser den omtrent ut som en død røyskatt i vinterpels som ligger i et askebeger.. Takk for at du sier hva som er galt. :smile: Han mener den er for grå. :wink: hehe.. yeah.. for kjedelig.. hva med å fylle ut skjermen litt mer hvis du skjønner hva jeg mener.. ? PS: Ligner fortsatt litt på en død røyskatt.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 har lagd en test. Nå er den langt fra grå iallfall. Hva syntes dere: url Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 blå link på blå bakgrunn fungerer dårlig... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Ja det kom jeg på nå. Prøver med den elskede gråfargen . Sjekk den siste linken nå. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 uff, ekle farger, prøv å demp dem litt... edit: så på test-sida, den du har oppe nå er bedre! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 uff, ekle farger, prøv å demp dem litt... edit: så på test-sida, den du har oppe nå er bedre! Hva mener du? At den grå eller blå sida er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå