Cuneax Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Stilig hobbyprosjekt er nå ferdigstilt.Raspberry Pi har fått vannkjøling 2 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) LN2 next? Ekstremt kult prosjekt, og ikke minst utrolig fint gjennomført. Endret 3. mai 2013 av Nødstopp 3 Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 ville likt å vite hva han fik den opp i, sånn klokk messig. og til han som skrev artikkelen min raspberry på 1Ghz blir en 60-70 grader (målt med sånn ir pistol), så satt på en sørbro kjøler fra en gamle athlon så da kom den seg til 1.2Ghz . Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Da fikk jeg endelig en grunn til å kjøpe Pi 1 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Fantastisk Måtte lese hele tråden. Morro lesing. Og det ser ut som gull fordi det ER gull Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Her har han altså vært så frekk og reist fram i tid å stjelt idèen min! Makan...! Sinnsykt kult! Det er "overkill", "pushed to the max", akkurat slik jeg liker det! Han burde få prisen for årets "modder". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå