Arve28 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Lurer på om det er noen Plugin til Photoshop man bør ha eller som er kjekke og ha? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Kai's Power Goo eller Super Goo er iallfall morsom. Strekk, dra, skru, knip sammen (osv) deler av bilder. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Takker bdd. Virker ikke som det er noen som bruker plugins på dette forumet, selv om det finnes hundrevis av plugins til Photoshop. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Spørs hva du skal bruke dem til det. Skal man manipulere bilder? Skal man lage logo'er og webgrafikk? etc etc. Slike ting man bør spørre seg om. A PS har en god del filtere lagt inn som standard. Dem sammen med likke PS kunnskaper så får man gjort veldig mye med dem. Plugins bare gjør den jobben lettere. Xenofex samt Kai's powertool serien er ganske populære. Men se på behovet man har og søk litt på google, så finner man også lett prøve versjoner eller gratisplugins rundt omkring. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Plugins bare gjør den jobben lettere. mange gode plugins som gjør jobben lettere ja. 1. Neat Image; fjerning av iso støy,se omtale:akam.no/programvare 2. Andromeda Lensdoctor 3. Andromeda Redeye Pro 4. Extensis IntellihancePro 5. Extensis Mask Pro Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Takker. Enig at det kanskje var litt uklart formulert, men jeg tenkte at hvis dere kom med noen forslag på hva dere brukte så kunne jeg gå inn å lese om disse og se om det var noe av interesse for meg. Litt lettere å lete når man vet et navn. Fint om dere skriver slik 1. Neat Image; fjerning av iso støy,se omtale:akam.no/programvare Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Da har jeg funnet en maskeplugins til. Hvilken av disse vil dere anbefalle: Extensis Mask Pro 3.0 http://www.extensis.com/demos/maskpro/mp3_...3_tutorial.html eller Corel Knockout 2. Virker for meg som det kanskje er lettere med Corel Knockout 2 ved at man legger en maske rundt og en utenpå for å få med hårtufser og slikt? http://www.corel.com/servlet/Satellite?pag...d=1042152786153 Noen som har en guide på corel? Har ikke fått prøvd noen av disse demoene. Så hva føler dere er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå