AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hei det har seg slik at jeg de siste dagene opplever at penishodet svir avogtil de siste dagene, dette kommer og går men har også en uvanelig lukt fra skrittet. Sist gang jeg hadde sex var Onsdag 24.April, men har hørt at man ikke kjenner til klamydia før en til to uker etter man har fått det stemmer dette? Har jeg fått dette tror dere og er det bare å gå til legen og ta en urinprøve også få noe antibiotika? eller er det noe annet jeg har fått? Anonym poster: 0fd4981491237ba4d166387832ac3594 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Du har hørt feil. Bestill time, ta test, og vent til resultatet er ferdig før du får eventuelle medisiner mot dette. I mens må du bare leve med smerten. Da har du lært til neste gang. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 . Da har du lært til neste gang. Lært hva ? ikke pule med kondom ? Spør først om de er rene ? hehe. Anonym poster: a52c11685f4bc4ca8acd101a811b6f6b 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Lært hva ? ... Spør først om de er rene ? Ja. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Lært hva ? ikke pule med kondom ? Spør først om de er rene ? hehe. Anonym poster: a52c11685f4bc4ca8acd101a811b6f6b Puler de deg uten kondom, puler de andre uten kondom. Vær glad du ikke har fått herpes, det blir du aldri kvitt. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det høres ut som klamydia, spør du meg. Du vil måtte ta urinprøven og vente på prøvesvarene før du får antibiotika. Sist gang jeg sjekka meg, var jeg skråsikker på at jeg hadde klamydia siden jeg har hatt det før og jeg trodde jeg kjente igjen noen symptomer på det. Jeg gikk dit og spurte om jeg bare kunne få antibiotikaen med en gang, men da sa legen at man må få det sjekka ifall du ikke har det og bruker antibiotikaen på ingenting. Man blir med bruk mer og mer resistent mot antibiotika, så det er litt viktig at man bruker det når man faktisk trenger det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vær glad dem har gått bort ifra den gamle måten å ta prøve på....en pinne inn i urinrøret Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vær glad dem har gått bort ifra den gamle måten å ta prøve på....en pinne inn i urinrøret Dette praktiseres fremdeles ved f.eks sjekking av gonorè. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Man blir med bruk mer og mer resistent mot antibiotika, så det er litt viktig at man bruker det når man faktisk trenger det. Det der er tull og pissprek. Du blir ikke det. Årsaken til å ikke bruke antibiotika for mye er faren for at dersom bakterie overlever så sprer seg videre til en annen person, som igjen tar antibiotika...som vil da resultere i et sterkere bakteria. Snøball effekten med andre ord. Alt dette er ganske vanlig, og er årsaken til at det fins flere typer antibiotika på markedet. DU som person blir ikke mer resistent mot antibiotika. EDIT: La til litt lesestoff om det. http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=how-is-antibiotic-immunit http://science.howstuffworks.com/environmental/life/cellular-microscopic/question561.htm Endret 3. mai 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vær glad dem har gått bort ifra den gamle måten å ta prøve på....en pinne inn i urinrøret Testet meg i 2007, og da brukte de fremdeles denne metoden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Ok da tar jeg å går ned til legen på Mandag Tusen takk for svar Anonym poster: a52c11685f4bc4ca8acd101a811b6f6b 1 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Dette praktiseres fremdeles ved f.eks sjekking av gonorè. Kan brukes ved klamydia og. Dog, man ser da indirekte om det er noe "feil", ved å telle antallet hvite blodceller. Mange av de, er altså en indikasjon på noe grums. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ok da tar jeg å går ned til legen på Mandag Tusen takk for svar Anonym poster: a52c11685f4bc4ca8acd101a811b6f6b Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå