Gå til innhold

Hva er greia med Minecraft?

Anbefalte innlegg

I korte trekk, hva går Minecraft ut på og hvorfor er det så mange som spiller dette spillet? Etter å ha sett noen glimt av det på youtube ser det helt verdiløst ut.

Hovedproblemet er grafikken, men det virker ikke som at det er noe særlig innhold i spillet heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I korte trekk, hva går Minecraft ut på og hvorfor er det så mange som spiller dette spillet?

Aldri lekt i sandkassen?

Minecraft tilbyr noe ganske unikt av spillopplevelser. Tenk Lego, så nærmer du deg. Dette er tydeligvis noe som appellerer til svært mange, om ikke alle, og de bryr seg fint lite om grafikken. Den kan dessuten forbedres ganske betydelig med en tekstur-mod, men det blir aldri Crysis. :)

Lenke til kommentar

Spiller det om nette er nede, Artig og hoppe rundt og bygge alt mulig rart . Grafikken glemmer man etter 10 minutter med spilling men kan ikke si jeg intreserer meg for noe av det minecraft miljøet har og tilby, Ikke spesielt fan av det men det er morro offline spill om man virkelig ikke har noe og gjøre. Hørt at det er sinsyke multiplayer servere hvor folk lager de sjukeste ting.

Har ikke giddi online fordi alle servera har regler på absolutt alt, bygger du feil blir du kicka,bygger du med feil matriale blir du kicka. Alt for mange dårlig servere + at jeg ikke skjønner det de kaller crafting, man kan lage noe men åssen vet jeg ikke

Lenke til kommentar

Har ikke giddi online fordi alle servera har regler på absolutt alt, bygger du feil blir du kicka,bygger du med feil matriale blir du kicka.

Det er hva som blir kalt dårlige servere, ja. Er ikke sånn Minecraft burde være.

Men uansett, flyttet tråden til Minecraft-underkategorien :)

Lenke til kommentar

Minecraft er en stor verden som minner om lego. Du bygger og leker deg. Du velger selv hvordan du vil spille og det er ingen regler som hindrer deg. Du seter dine egne mål.

Bygge hus, skaffe deg materialer, lage farmer, overleve zombier og creepers. Bygge i redstone (som i mange tilfeller har likhetstrekk med oppbyggingen av en datamaskin). Lage deg et samfunn på en server.

Alt i alt et godt tidsfordriv.

http://www.youtube.com/watch?v=mK9W0BjdB38

http://www.youtube.com/watch?v=F5V8I24xxQI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...