HP_ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 prøvde dette for første gang i går via gprs internett.. noen som vet sånn ca ka dette koster? har en mnd gratis gprs tror eg (skifta netopp til djuice..) , men hvis ikke? Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har akkurat lastet ned dette programmet. Det funker fint når jeg kobler meg opp via blutooth til pc'en min. Men jeg får ikke koblet meg opp via GPRS. Når jeg tenker meg om så har aldri GPRS funket på noen andre programmer enn det internettet som fulgte med mobilen. Må jeg ha ett spesielt GPRS oppsett for å få Agile Messenger til å virke? Dette er det jeg har nå: Tilkoblingsnavn: NetCom GPRS WAP Databærer: GPRS Tilgangspunktnavn: wap.netcom.no Brukernavn: wap Godkjenning: normal ip adresse gateway:10.254.254.10 Startside http://wap.netcom.no Tilkoblingsikkerhet: av Tilkoblingstype: Kontinuerlig Lenke til kommentar
CelT Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 duke: du trenger eget gprs-oppsett for datatrafikk ja.. Ring kundestøtte så forteller dem hva du skal gjøre eller sjekk litt rundt på din leverandørs hjemmeside, de fleste lar deg bestille automatisk oppsett via internet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå