Han der borte Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Hei, leter og leter, men finner ikke ut av hva slags merke det er eller hvor de selger den? Derfor hadde jeg håpet at noen kunne hjulpet meg? Endret 29. mai 2013 av Han der borte Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Paint skills Har sett en veldig lik shorts på boys of europe Lenke til kommentar
Han der borte Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Haha, jepp ganske pro på paint jaa .. Men takk for svar! Kan prøve å stikke innom der, men er det noen andre som kanskje vet hvilket merke det er? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Finner ikke et bedre bilde da? I en av episodene? Kul shorts Synes mesteparten av guttene på paradise har god stil.. de har alle kule/chille singlet'er og t-skjorter. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ser ikke på dette selv men som alle andre reality program er de mest sansynlig kledd opp av tv siden de får utrolig mye intekter fra og kjøre det og det merke i programmet som for eks bergans i 71 grader nord Lenke til kommentar
vapudu Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Synes mesteparten av guttene på paradise har god stil.. de har alle kule/chille singlet'er og t-skjorter. Vet ikke helt jeg... 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dockside Skrevet 3. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2013 God stil på Paradise Hotel? 15 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 De kler seg vel litt bedre enn den gjennomsnittelige nordmann, but still bad. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Lenge siden jeg har sett på ph nå, men min erfaring er vel egentlig at de flest kler seg ganske harry, og ikke særlig pent. Lenke til kommentar
Han der borte Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 ikke jentene heller? .. uansett nok om det, fant et litt bedre bilde av shortsen. Håper noen ser hvilket merke det er Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Litt andre farger, men ellers ganske lik. https://svpply.com/i...ack__Woven_Blu e Endret 3. mai 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
Han der borte Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Takk! Ser fin ut den shortsen der, bortsett fra at jeg ikke skjønte en driit av siden Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Synes mesteparten av guttene på paradise har god stil.. de har alle kule/chille singlet'er og t-skjorter. Lenke til kommentar
Han der borte Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) kom over en singlet på Paradise Hotel, som jeg håpet noen gjenkjente eller vet hvor man får kjøpt. Synes den er ganske kul Endret 5. juni 2013 av Han der borte Lenke til kommentar
Han der borte Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Ingen som vet hvor singletten kan kjøpes eller hva slags merke det er? Lenke til kommentar
Yangern Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Prøv å send de en melding på facebook, kanskje du får svar der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå