Wazu Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hei. Er på utkikk etter en ny skjerm som supplement til mine nåværende 24-tommere. Har siklet på en ekstra skjerm i portrait mode, som utelukkende kommer til å bli brukt til surfing, skype, bildeframvisning og alt annet man bruker sekundærskjermer til. Her er det jeg har sett etter: -ca 24 tommer, da det er dette jeg har fra før -Mulighet til å dreie skjermen såklart, da den utelukkende vil bli brukt i portrait mode. (kunne brukt en skjerm uten pivot og et veggfeste, men vil ikke være avhengig av å skru noe i veggen.) -1920x1200 pixler. vil ha de ekstra 120 pixlene over 1080p. -IPS panel, pga synsvinklene i portrait. -noe som ikke koster skjorta, maks 2500 kr. -Responstiden trenger ikke være kjemperask, skal ikke brukes til spilling eller video. Nå er ikke skjermer mitt sterkeste område, men etter å ha sjekket litt på rundt har jeg kommet fram til at Dell Ultrasharp U2412M (http://prisguide.har...m-151035/lenker) nok vil passe mine behov. Men tenkte jeg skulle høre her om noen visste om noen bedre alternativer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har selv en U2412M som jeg synes fungerer bra, men jeg har ikke prøvd den i portrettmodus, så jeg kan ikke kommentere om innsynsvinkel er tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå