jarle-60 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Syntes du har fått ett flott bilde her, fokus i forkant slik det virker mye "bredere" enn det er. Litt vanskelig å forklare men forkant av kanoen er på en måte hele bildet samtidig som det andre gjør det det skal. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Henger meg på jarle-60 her Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 fint bilde. her klarer du å vise at ett enkelt motiv på mange måter er like spennende som andre motiver. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Syntes du har fått ett flott bilde her, fokus i forkant slik det virker mye "bredere" enn det er. Litt vanskelig å forklare men forkant av kanoen er på en måte hele bildet samtidig som det andre gjør det det skal. Tusen takk Jarle Tror jeg forstår Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Henger meg på jarle-60 her Tusen takk Jan Erik Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 fint bilde. her klarer du å vise at ett enkelt motiv på mange måter er like spennende som andre motiver. Tusen takk Knut Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Flott bilde J1 Supert ståsted/ kameraføring og med kanten av kanoen som diagonal linjeføring inn i bildet, gir det god dybdevirkning. Bilde gjorde seg godt i svart hvitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg