Eriksendrul Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Jeg tenkte jeg skulle gi bort 2 cd key`s til Bioshock infinite og crysis 3 ( 1 av hver ) Det er ikke noe tull inblandet annet en at de kanskje ikke fungerer, Jeg fikk nettop en Mail fra AMD med koden til blant annet Farcry 3 blood dragon og den fungerte så jeg trur de 2 andre nøklene skal fungere til Crysis 3 og til bioshock infinite. Jeg er som sagt usikker på om de fungerer , Men jeg gidder ikke prøve og adde dem siden jeg har begge spillene fra før. Gi meg en grunn til hvorfor akkurat du vil ha spillet, Skriv kort =) ( hvilket spill, kun en av dem ) Trekker vinner ca 01:00 Altså Kode til origin og steam Endret 2. mai 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Tar gjerne i mot Bioshock Infinite for å gi i bursdagsgave til en venn Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Vil gjerne ha koden til Bioshock, fordi det heter hvilket spill og ikke hvem Mest av alt fordi jeg gjerne vil se om det er så overdådig blodig som alle sier det er Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Tar gjerne imot kode til Crysis 3, har ikke noe spesiell grunn annet at jeg ikke gidder å bruke penger på spillet. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg fikk 2 gratis spill siden jeg kjøpte et AMD skjermkort og etter den tid har jeg fått random mail av dem med nøkler til spill, Har allerede solgt 2 crysis 3 og brukt 1 kode til meg selv , gitt bort 1 bioshock kode og brukt 1 selv, Brukt tomb raider,blood dragon og sleeping dogs selv. Men trur at jeg har 2 crysis 3 nøkler og gi bort. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) BioShock Infinite, fordi jeg har lyst til å spille det på pc. (Ja, jeg har det til PS3) Endret 2. mai 2013 av Sadfez Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Fordi jeg fortjener det etter å ha spilt ihjel Bad Company 2? Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg tar gjerne imot Crysis 3. Har nettopp bygget min første gaming-pc og kunne gjerne tenkt meg et spill som kan dra ut litt kraft av godsakene. Per dags dato er jeg kun eier av ArmA 3 Alphaen, og det er jo alltid fint med litt variasjon Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 BioShock Infinite er ett spill jeg kunne tenke meg å spille gjennom Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Helddiggriser. Jeg kjøpte AMD- kort rett før de begynte å kaste spill etter folk Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har du noen info om dette opplegget her? Jeg kjøpte et HD 7950 før jul, men har ikke fått noen spill. Hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har donert en haug med spill via SteamGifts.com, pluss at jeg kjøpte per-order av Bioshock Infinite til bruttern, mens jeg ikke eier spillet selv. Derfor fortjener jeg det ;-) Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Har du noen info om dette opplegget her? Jeg kjøpte et HD 7950 før jul, men har ikke fått noen spill. Hvordan får jeg til det? Hmm jeg kjøpte HD7950 jeg og , Og i pappesken som ble leveret av komplett lå det et ark med en kode på hvor det sto instrukser på åssen man bruker koden. Altså den lå ikke i esken til skjermkortet men i samme pappeske som pakken kommer i. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Den esken er jo long gone ... *sukk*. Kjøpte fra MPX, så vet ikke om det fulgte med uansett. Jaja, takk for svar Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Jeg har bursdag i dag, jeg vil gjerne spille Crysis 3 i dag (3 mai) Edit: Om jeg vinner eller ikke, det var veldig hyggelig av deg å prøve å dele med gjengen! Endret 2. mai 2013 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Den esken er jo long gone ... *sukk*. Kjøpte fra MPX, så vet ikke om det fulgte med uansett. Jaja, takk for svar MPX og komplett er omtrent akkurat det samme, Men du kan jo ringe inn dit og si at du i ettertid fant ut at du egentlig skulle fått det med ? Kan hende de gjør det siden det er "promo" greier de får fra amd gratis for at amd skal selge kort så er ikke helt umulig at de gir deg en kode så lenge du har ordre nr osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå