Gå til innhold

[Løst] Vil du ha Bioshock infitine og crysis 3 gratis ?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle gi bort 2 cd key`s til Bioshock infinite og crysis 3 ( 1 av hver )

Det er ikke noe tull inblandet annet en at de kanskje ikke fungerer, Jeg fikk nettop en Mail fra AMD med koden til blant annet Farcry 3 blood dragon og den fungerte så jeg trur de 2 andre nøklene skal fungere til Crysis 3 og til bioshock infinite.

Jeg er som sagt usikker på om de fungerer , Men jeg gidder ikke prøve og adde dem siden jeg har begge spillene fra før.

Gi meg en grunn til hvorfor akkurat du vil ha spillet, Skriv kort =) ( hvilket spill, kun en av dem )

Trekker vinner ca 01:00

Altså Kode til origin og steam

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 2 gratis spill siden jeg kjøpte et AMD skjermkort og etter den tid har jeg fått random mail av dem med nøkler til spill, Har allerede solgt 2 crysis 3 og brukt 1 kode til meg selv , gitt bort 1 bioshock kode og brukt 1 selv, Brukt tomb raider,blood dragon og sleeping dogs selv.

Men trur at jeg har 2 crysis 3 nøkler og gi bort.

Lenke til kommentar

Jeg tar gjerne imot Crysis 3. Har nettopp bygget min første gaming-pc og kunne gjerne tenkt meg et spill som kan dra ut litt kraft av godsakene. Per dags dato er jeg kun eier av ArmA 3 Alphaen, og det er jo alltid fint med litt variasjon :)

Lenke til kommentar

Har du noen info om dette opplegget her? Jeg kjøpte et HD 7950 før jul, men har ikke fått noen spill. Hvordan får jeg til det?

Hmm jeg kjøpte HD7950 jeg og , Og i pappesken som ble leveret av komplett lå det et ark med en kode på hvor det sto instrukser på åssen man bruker koden. Altså den lå ikke i esken til skjermkortet men i samme pappeske som pakken kommer i.

Lenke til kommentar

Den esken er jo long gone ... *sukk*.

Kjøpte fra MPX, så vet ikke om det fulgte med uansett.

Jaja, takk for svar :)

MPX og komplett er omtrent akkurat det samme, Men du kan jo ringe inn dit og si at du i ettertid fant ut at du egentlig skulle fått det med ? Kan hende de gjør det siden det er "promo" greier de får fra amd gratis for at amd skal selge kort så er ikke helt umulig at de gir deg en kode så lenge du har ordre nr osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...