TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hei Vet ikke sikkert om det er feil på strømforsyningen. Jeg har min pc stort sett i hvilemodus. Noen ganger slår pc-en seg helt av når den står i hvilemodus, når jeg da trykker på powerknappen så skjer det ingen reaksjon. Men hvis jeg bryteren på strømforsyningen av og på og deretter trykker powerknappen, starter pc-en som vanlig. Begynner min strømforsyning å legge inn årene? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Du må nesten komme med litt mer specs på datamaskinen og PSU'en. Men ja, du har trolig en dårlig psu, spesielt om den er noe gammel. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Maskinen er selvbygd. Har hatt den 1 år nå. Psu er 5 år regner jeg med. Er en chiftec 650w. cft 650-14cs er modellnummeret. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ja, det er nok meget sannsynlig at det er synderen ja. Ikke det beste merket akkurat, og gammel, og ved svært lav belastning så sliter strømforsyninger kraftig. Det er nesten nødt til å gå galt det. Men bare nesten. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 takk for svar. Noen gode tips på ny strømforsyning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå