Jotun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Skjønner stadig ikke hvorfor han skal bry seg om middelhavsfarerne.... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Nå har jo ikke akkurat Chelsea vært noen trussel mot united i år... Så ser ikke helt den morsomme sammenhengen din. Det var ikke ment som en vits... mer som kritikk mot FA og Webb. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Å. Så du mener det faktisk??????? Fantastisk. Understreker bare alt eg skrev tidligere!! Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Synes tapet i dag var kjipt, men United underpresterte. Synes heller ikke seieren var spesielt fortjent. Kunne bikka begge veier. Ingen av lagene var noe gode i dag. Det jeg legger merke til er at det fortsatt er like hipt å si at United alltid har dommeren med seg osv. United har vunnet ligaen, ikke på dommeravgjørelser, men fordi de har vært best denne sesongen. Klubben er verdens mest populære klubb og er konstant under lupen. Det er populært blant folk (for eksempel de triste folka som tilbringer livet sitt i kommentarfeltet på VG og Dagbladet) å hate United. Derfor kan jeg forstå at sure, gretne fans av andre lag som ser åtte PL-kamper i året kan sitte å kaste bemerkninger om det forferdelige fotballaget. Det skjer små og støre feilaktige dommeravgjørelser over alt, hele tiden. Jeg har ingenting i mot at folk hater laget jeg elsker (det er jeg godt vant til), men det er på tide å finne på noe nytt, for det er gammelt, utbrukt og latterlig usakelig. Å prøve å sette dommeravgjørelser som grunnen til Uniteds suksess er smålig, og jeg håper dere får samme dritten den dagen deres lag makter å være gode over tid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Nå er det en vesentlig forskjell på å glise fordi man filmer på noen et rødt kort, og å glise fordi noen driter seg ut. 3 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Syntes synd på Jones, når skal det slutte? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Nå er det en vesentlig forskjell på å glise fordi man filmer på noen et rødt kort, og å glise fordi noen driter seg ut. Fortsatt ikke forsvarlig at han filmer. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fortsatt ikke forsvarlig at han filmer. Fortsatt ikke forsvarlig å gå på mann istedenfor ballen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Nå er det en vesentlig forskjell på å glise fordi man filmer på noen et rødt kort, og å glise fordi noen driter seg ut. Var det en som dreit seg ut, så var det vel Luiz. 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Var det en som dreit seg ut, så var det vel Luiz. Hvordan kan luiz drite seg ut fordi han la til et lite smil for at han ble taklet, når det var Rafael som fikk det røde kortet. Kan ikke se hvordan Luiz driter seg ut? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Setter ikke Luiz i særlig godt lys når han gjør noe usportslig. Det samme gjelder Rafael. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Uansett om Luiz filmet eller ikke så var der en forferdelig takling av Rafael. Det eneste håndfast e man har på om han filmet er fliret. At taklingen tydeligvis gjorde mindre vondt en det det så ut til forsvarer da ikke taklingen til Rafael. Dog var det en veldig uheldig gest av Luiz. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fortsatt ikke forsvarlig at han filmer. Smarting du. Poenget er at Luiz ikke filmet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg synes både Rafael og Luiz driter seg ut. Rafael er en idiot og Luiz er dritekkel. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg synes både Rafael og Luiz driter seg ut. Rafael er en idiot og Luiz er dritekkel. Hvordan? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Smarting du. Poenget er at Luiz ikke filmet. Ikke? Når det gjør "såå vondt" at han skal ligge og vri seg i "smerte" så skulle man tro at man er nærmere å gråte enn å flire. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Luiz er awesome. Brukte vel blant annet rundt en time på å prate med funksjonshemmede barn etter forrige kamp. Men at folk synes han er ekkel etter diverse oppførsel på banen er ikke rart. Filme gjorde han forresten ikke. Få spillere som ikke går i bakken når en annen spiller sparker de i akilisen uten å være i nærheten av ballen. Endret 5. mai 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Han overspiller situasjonen slik som Suarez gjør, men han filmer da ikke. Helt latterlig å påstå at han gjør det. Det er uansett Rafael som er den store idioten i denne sammenhengen. Luiz er rutinert og får Rafael irritert og gir han dermed et rødt kort. Uansett, så har situasjonen ingenting å si for resultatet av kampen. Dere var nære i 1. omgang, men sett under ett så vant Chelsea fult fortjent. Howard Webb dømte merkelig hele kampen også. Det var mange situasjoner hvor vi ikke fikk frispark eller United spillerne fikk kortet. Håpløs kamp av Webb imo. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå