Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes tapet i dag var kjipt, men United underpresterte. Synes heller ikke seieren var spesielt fortjent. Kunne bikka begge veier. Ingen av lagene var noe gode i dag.

Det jeg legger merke til er at det fortsatt er like hipt å si at United alltid har dommeren med seg osv.

United har vunnet ligaen, ikke på dommeravgjørelser, men fordi de har vært best denne sesongen. Klubben er verdens mest populære klubb og er konstant under lupen. Det er populært blant folk (for eksempel de triste folka som tilbringer livet sitt i kommentarfeltet på VG og Dagbladet) å hate United. Derfor kan jeg forstå at sure, gretne fans av andre lag som ser åtte PL-kamper i året kan sitte å kaste bemerkninger om det forferdelige fotballaget.

Det skjer små og støre feilaktige dommeravgjørelser over alt, hele tiden.

Jeg har ingenting i mot at folk hater laget jeg elsker (det er jeg godt vant til), men det er på tide å finne på noe nytt, for det er gammelt, utbrukt og latterlig usakelig. Å prøve å sette dommeravgjørelser som grunnen til Uniteds suksess er smålig, og jeg håper dere får samme dritten den dagen deres lag makter å være gode over tid.

Lenke til kommentar

Uansett om Luiz filmet eller ikke så var der en forferdelig takling av Rafael. Det eneste håndfast e man har på om han filmet er fliret. At taklingen tydeligvis gjorde mindre vondt en det det så ut til forsvarer da ikke taklingen til Rafael. Dog var det en veldig uheldig gest av Luiz.

Lenke til kommentar

Luiz er awesome. Brukte vel blant annet rundt en time på å prate med funksjonshemmede barn etter forrige kamp. Men at folk synes han er ekkel etter diverse oppførsel på banen er ikke rart. Filme gjorde han forresten ikke. Få spillere som ikke går i bakken når en annen spiller sparker de i akilisen uten å være i nærheten av ballen.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Han overspiller situasjonen slik som Suarez gjør, men han filmer da ikke. Helt latterlig å påstå at han gjør det. Det er uansett Rafael som er den store idioten i denne sammenhengen. Luiz er rutinert og får Rafael irritert og gir han dermed et rødt kort. Uansett, så har situasjonen ingenting å si for resultatet av kampen.

Dere var nære i 1. omgang, men sett under ett så vant Chelsea fult fortjent. Howard Webb dømte merkelig hele kampen også. Det var mange situasjoner hvor vi ikke fikk frispark eller United spillerne fikk kortet. Håpløs kamp av Webb imo.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...