Herr Brun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg er enig i at det er unødvendig av Luiz å glise sånn, men er det egentlig så rart? Det påvirker åpenbart slutten på en kamp at en forsvarsspiller mister hodet, og det er en lettelse for motstanderlaget. Bør være profesjonell nok til å skjule det, da. Herregud, for en herlig fyr Mata er! Cech virker som hel ved han også. Kjekkas uten hjelm også Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 For noe tull. Abramovich og oljemillardene hans er den eneste grunnen til all suksessen dere har fått, på lik linje med City. Hadde det ikke vært for han og rublene ville dere kjempet i middelhavet sammen med Fulham, Liverpool, Swansea etc. Akkurat hva er det jeg skriver som du mener at er tull? Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Latterlig rødt? Seriøst? Har du sett reprisene? Det er temmelig soleklart rødt, han sparker i sinne etter at ballen er spilt. En liten etterslenger, såvidt han er borti Luiz. Tror ikke jeg har sett at det dømmes rødt på etterslenger før. Og tatt i betraktning linjen Webb vanligvis ligger på, var dette en billig utvisning. Gult kort ja, men ikke rødt. Men som sagt, det betyr ikke så mye, så skal ikke grine noe mer over den.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Akkurat hva er det jeg skriver som du mener at er tull? At du mener mannen som er hovedårsaken til all deres suksess burde blitt kastet ut av klubben. Ikke at det hadde vært noe dumt om verden hadde fått enda en mindre pengedopet klubb. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Beklager. Faktisk eneste av betydning i denne kampen. Få Arsenal foran Chelsea.... Så vinne en av de største rivaloppgjørene på eget gress foran egne fans, stolthet og ære har ingen ting å si? Dere er bortskjemt med seiere! Edit: mulig du er sarkastisk, men dere spilte hvertfall med den holdningen. Endret 5. mai 2013 av Liquidkey Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Synes det var en grei utvisning jeg. Jævla unødvendig av Rafael, men så sikkert en mulighet for å ta tidlig sommerferie. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Så vinne en av de største rivaloppgjørene på eget gress foran egne fans, stolthet og ære har ingen ting å si? Dere er bortskjemt med seiere! Edit: mulig du er sarkastisk, men dere spilte hvertfall med den holdningen. Selv overrasket over moralen United viste frem mot kampen. De er mestere og velger å spille slik fotball. Ikke at det gjør meg noe, da vi fikk en svært enkel jobb med å slå United i dag. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 At du mener mannen som er hovedårsaken til all deres suksess burde blitt kastet ut av klubben. Ikke at det hadde vært noe dumt om verden hadde fått enda en mindre pengedopet klubb. Vennligst referer til der det står at jeg mener at Roman burde bli kastet ut av klubben. Men, dette er en interessant tanke: Hvis f. eks. City og Chelsea ikke hadde "rike onkler" som holdt en pistol i ryggen på dem så hadde det utviklet seg en ond sirkel hvor (Jeg bruker ManU som et eksempel) ManU vinner bonuser osv av suksessen sin, og ergo fått enda mer penger til å kjøpe bedre spillere, som igjen ville ført til at ManU hadde vunnet enda mer og blitt enda rikere. Litt sånn som da Rosenkål vant ligaen 15 ganger på rad. Det hadde ikke værtsunt for fotballen om det hadde skjedd i England, eller hva? Konklusjon: Det må rike onkler til hvis man ikke skal ha en meget usunn liga hvor et lag vinner hele tiden. Kort sagt: Det trengs rike onkler forå ta opp kampen med storklubbene. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Dagens "gjett hvem" Endret 5. mai 2013 av Liquidkey Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 De der vitsene er så triste at eg såg den ikke før du siterte den. Oldemor er og blir like trist. Du hadde ikke sagt det samme om det var Chelsea-vitser det var snakk om. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Selv overrasket over moralen United viste frem mot kampen. De er mestere og velger å spille slik fotball. Ikke at det gjør meg noe, da vi fikk en svært enkel jobb med å slå United i dag. Haha... Såg ikke mye enkelt ut slik Chelsea spilte. Så ser ikke helt hva du mener? Chelsea dominerer ikke engang når United er så ræææææv? Du hadde ikke sagt det samme om det var Chelsea-vitser det var snakk om. Å? Synsk? Synsk og trist. God combo.... Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Selv overrasket over moralen United viste frem mot kampen. De er mestere og velger å spille slik fotball. Ikke at det gjør meg noe, da vi fikk en svært enkel jobb med å slå United i dag. Slik har det ikke bare vært i dag, men i nesten hele sesongen. Etter de spennende kampene i høst hvor de kom under og snudde på overtid har det bare vært kjedelige, tafatte og kamper hvor de bare har spilt ren maskinfotball. Det er bare å se på forskjellene mellom f.eks Spurs og United. Kanskje United har et bedre lag totalt sett, men Spurs gutta blør for drakta hver eneste kamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Og allikevel spilte Chelsea like bøss? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Selv overrasket over moralen United viste frem mot kampen. De er mestere og velger å spille slik fotball. Ikke at det gjør meg noe, da vi fikk en svært enkel jobb med å slå United i dag. Enkel? Hvis du kaller å slite så mye enkelt så sliter dem virkelig mye ellers i hverdagen og mot andre. Må vel ha vært den enkleste vanskelige kampen. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 For det første: Enda en unge jeg skal ignorere på forumet her. For det andre: Hvordan vet du at du har tatt feil? Webb ville jo ikke blitt straffet før kampen var over i hvert fall. Hvis du skal prøve så desperat å være vittig må du tenke ut noe litt mer holdbart. For det første: Så fint, selv om jeg engetlig gir en lang faen. For det andre: Poenget mitt var at Webb alltid bortdømmer Chelsea. Jeg vet jeg tok feil av Webb fordi han delte ut et kort til en Utd-spiller. Det skjer omtrent aldri. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Så poenget ditt er at Webb dømmer bort Chelsea, alltid. Dermed er han United supporter? Nå har jo ikke akkurat Chelsea vært noen trussel mot united i år... Så ser ikke helt den morsomme sammenhengen din. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Haha... Såg ikke mye enkelt ut slik Chelsea spilte. Så ser ikke helt hva du mener? Chelsea dominerer ikke engang når United er så ræææææv? Å? Synsk? Synsk og trist. God combo.... Man trenger ikke å være Newton for å skjønne poenget. Hadde det vært Chelsea-vitser, hadde du GARANTERT hevd deg på lasset. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Finnes ikke så oppbrukte chelsea vitser. Andre supportere er kreative. Selvsagt hadde eg hevet meg på chelsea vitser. Men litt standard må man kunne kreve. Gulpe sluttet eg med når eg var rundt året. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Så poenget ditt er at Webb dømmer bort Chelsea, alltid. Dermed er han United supporter? Det er jo ganske logisk å tenke det når han tydeligvis elsker Man U. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå